Widok
Odradzam - kiepska usługa, wysoka cena
W tym serwisie wymieniono mi elastyczny łącznik wału napędowego. Usługa ta w dwóch innych serwisach do których dzwoniłem żeby skonfrontować moim zdaniem zbyt wysoką cenę kosztuje 100 lub 120 zł. W swoim poprzednim aucie wymieniłem tą część sam w ciagu 1,5 godziny (nie jestem mechanikiem i robiłem to bardzo wolno). Auto remont wyliczył za to 2,5 roboczogodziny w cenie 220 zł. Po stanowczej negocjajcji łaskawie udzielono rabatu co uczyniło cenę troche normalniejszą. Akurat skończył się w warsztacie smar miedziowy więc do rachunku doliczono mi całą dużą tubę tego smaru (do mojej wymiany zużyto jej z 1%). Po kolejnej negocacji okazało się że to nieporozumienie i odliczono mi cenę smaru.
Łącznik wału przykrecono odwrotnie niz powinien być - w takim położeniu zużyłby się wielokrotnie szybciej. Po moim zwróceniu uwagi na to, przykręcono prawidłowo jednak dyskusja była długa i z wieloma bezsensownymi komentarzami.
Mechanik nawet nie myśli o użyciu klucza dynamometrycznego - wszystko jest odkręcane i dokręcane kluczem pneumatycznym. Tempo pracy powolne - dużo pogawędek, odchodzenia od auta na dłuższy czas w niewiadomym celu itp.
Na plus - nie było żadnej kolejki - już wiem dlaczego ;)
Łącznik wału przykrecono odwrotnie niz powinien być - w takim położeniu zużyłby się wielokrotnie szybciej. Po moim zwróceniu uwagi na to, przykręcono prawidłowo jednak dyskusja była długa i z wieloma bezsensownymi komentarzami.
Mechanik nawet nie myśli o użyciu klucza dynamometrycznego - wszystko jest odkręcane i dokręcane kluczem pneumatycznym. Tempo pracy powolne - dużo pogawędek, odchodzenia od auta na dłuższy czas w niewiadomym celu itp.
Na plus - nie było żadnej kolejki - już wiem dlaczego ;)
Moja ocena
Auto Remont
kategoria: Warsztaty samochodowe
obsługa: 1
asortyment: 3
jakość usług: 1
terminowość: 3
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.7
* maksymalna ocena 6