Widok

Odradzam

Podzielam pierwszą opinię. W salonie Cesarski byłam po raz drugi, niestety tym razem bardzo się zawiodłam. Widać ze klientki z oferty Grouponu są niekiedy traktowane gorzej, co nie świadczy zbyt dobrze o salonie. Chciałam zrobić pasemka ale Pani Angela skutecznie mi je odradziła, myślę że po prostu nie chciało jej się ich robić. Zamiast tego położono mi blond na cala długość, gdzie zastrzegłam iż nie chcę mieć efektu "białej głowy", w rezultacie wyszła "żółta":) Pani Angela skrytykowała moje wcześniejsze obcięcie po czym sama obcięła mi włosy troszkę krzywo, z jednej strony są minimalnie krótsze.
Szczerze, już dawno nie byłam aż tak niezadowolona po wizycie u fryzjera.
Moja ocena
obsługa: 2
 
jakość usług: 2
 
kreatywność: 1
 
klimat i wystrój: 3
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 7
Jeżeli uważa pani iż klientki z Groupona są w tym salonie traktowane gorzej, to po co zakupiła pani kolejny raz wizytę na Grouponie???Ma Pani prawo być niezadowolona może rzeczywiście nie dogadała się pani z tą fryzjerką co do koloru ale czy powiedziała jej Pani że kolor jest nie taki jak Pani chciała.Pytam ponieważ wiem że w tym salonie na pewno poprawiono by kolor gdyby tylko powiedziała pani że jest nie zadowolona.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2
Chyba nie czyta Pani ze zrozumieniem. "Trafilam tu po raz drugi - tym razem się zawiodłam" - może tamta Pani za pierwszym razem była zadowolona albo w miarę zadowolona - dlatego skorzystała z wizyty drugi raz - ale problem polega na tym by ze swojego wybranego salonu fryzjerskiego ZA KAŻDYM RAZEM WYCHODZIĆ ZADOWOLONYM - a nie, że moja głowa zależy od humoru lub nastroju fryzjera... to świadczy o braku profesjonalizmu. Zatem ja uważam, że opinia jest bardzo przydatna... bo świadczy to o tym, że nie za każdym razem klient/ka może być spokojna i zadowolona ze swojego wyglądu i wydanych pieniędzy!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
do góry