Dołączam do osób niezadowolonych (delikatnie powiedziane) ze świadczonych usług w Placówce Clinica Medica Gdynia ul. Mireckiego. Byłam umówiona na badanie USG. Stawiłam się w przychodni a pani w rejestracji poinformowała mnie, że lekarz jest nieobecny i próbowała mi wmówić, że kontaktowała się ze mną telefonicznie w sprawie odwołania wizyty, czego nie zrobiła. na to badanie czekałam dwa tygodnie i podróż do Kliniki zajęła mi 1,5 godziny w jedną stronę. Zostawiłąm w domu małe dziecko, dla którego musiałam zorganizować opiekę na czas mojej wizyty w klinice. A paniusia w okienku rejetracyjnym (przepraszam, ale tak się pani rejestratorka zachowała w mojej ocenie) kłamie mi w oczy, że mnie informowała telefonicznie o nieobecności lekarza. Mój wniosek jest taki, że nie dba się tam o pacjenta a zarazem klienta, obsługa jest niekompetentna i nieodpowiedzialna. Bardzo się zawiodłam i nie skorzystam więcej z usług szpitala ani przychodni.