Widok

Omijajcie z daleka firmę Stalrem i sklep we Wrzeszczu przy Partyzantów 20

4stycznia2018 złożyłam zamówienie na dwoje drzwi.Zależało mi na montażu w lutym ponieważ miałam problem z fachowcami i chciałam dokończyć remont ze stycznia.Przy podpisaniu umowy bajka. Zaproponowano mi nawet pomoc w znalezieniu fachowców-skorzystałam. Współpraca okazała się taka,że panowie po zrobieniu części prac i otrzymaniu zaliczki ulotnili się.Dzwoniłam nawet do sklepu ale tel. milczał.30 stycznia poszłam do sklepu- p.Wojtek był zdziwiony obiecał jednak skontaktować się ze swoimi podwykonawcami, którzy rzekomo mieli być u niego w środę,potem w czwartek,a w piątek po dwóch nieodebranych przez p.Wojtka telefonach-odpuściłam.W mojej umowie montaż drzwi zapisany jest na luty.Czekałam cierpliwie do 28 i zadzwoniłam:3 telefony z wizytówki nieaktywne,a tel. p.Wojtka miczał.Oddzwonił jednak ale był zdziwiony że już chcę mieć montaż drzwi.Nie wiedział co z moim zamówieniem, miał sprawdzić i oddzwonić po 16-tej ale tego nie zrobił.1marca poszłam do sklepu i nikogo nie zastałam dlatego2marca wysłałam wypowiedzenie umowy.Telefony rozdzwoniły się po otrzymaniu mojego wypowiedzenia-mam potwierdzenie odbioru.Tylko,że mam dość mataczenia i partactwa tego pana.Szczerze-ODRADZAM i PRZESTRZEGAM
Moja ocena
Stalrem kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: -
 
asortyment: -
 
przystępność cen: -
 
czas realizacji: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

szczera prawda, miałam tak samo. Dostawa i montaż po kilku przesuwanych terminach. Usterka wgniecenia likwidowana po kilkunastu telefonach, a i tak jest widoczna. Zastanawiam się co z tym zrobić. Zapłaciłam niemałe pieniądze za pełnowartościowy produkt. nigdy więcej z tą firmą nie chcę mieć nic wspólnego i odradzam wszystkim, którzy nie chcą mieć problemów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jednak postanowiłem odpisać bo żenujące jest to co Pani wypisuje . Jeżeli jest coś uszkodzone to się ten produkt reklamuje . Tylko różnica jest taka że uszkodziliście sami te drzwi a montażysta w dobrej woli usunął wam wgniecenie . Jak to jest nasza wina to dlaczego Pani tego nie zareklamowała nad czym się Pani zastanawia...Podesłać Pani protokół odbioru podpisany przez Pani córkę. Jak prosiła Pani o usunięcie usterki była taka Pani miła żenada ..........
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Prawda jest taka że z dnia na dzień postanowiła Pani sobie zrezygnować z zamówienia to ja zostałem z produktem za który musiałem zapłacić . Na taką ilość klientów którą obsługuję zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony kto ma pretensje do całego świata .......
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry