Widok
Silnik dobry, ale wymaga trochę świadomości i uwagi od użytkownika. Przede wszystkim wymiany oleju należy dokonywać co 10 000 km i lać wyłącznie taki olej, jaki zaleca producent. W ten sposób zminimalizuje się ryzyko problemów z łuszczącym się paskiem rozrządu. Stan paska można też samemu kontrolować, bo widać go przez wlew oleju (po prostu musi być gładki jak stół i nie trzeba być inżynierem, żeby to ocenić). :) Tyle z minusów.
Jeśli chodzi o plusy: bardzo mało pali (C3 w trasie przy spokojnej jeździe udało mi się zejść do 4.2 litra na 100 km, w mieście w granicach 6.5 litra można się zmieścić), jest stosunkowo całkiem dynamiczny (nawet wersje bez turbo) i moim zdaniem ma fajny dźwięk (nie każdy to lubi, ale mnie to delikatne warczenie trzycylindrowych silników się podoba). :)
Nie dajcie się zwariować internetowym ekspertom, którzy słyszeli od kolegi szwagra znajomego, że im się coś tam posypało, bo jest ich tutaj sporo. :) Kupujcie śmiało, jeśli tylko jesteście gotowi na trochę wzmożoną uwagę względem oleju i macie świadomość, że miliona km tym nie zrobicie. :)
Jeśli chodzi o plusy: bardzo mało pali (C3 w trasie przy spokojnej jeździe udało mi się zejść do 4.2 litra na 100 km, w mieście w granicach 6.5 litra można się zmieścić), jest stosunkowo całkiem dynamiczny (nawet wersje bez turbo) i moim zdaniem ma fajny dźwięk (nie każdy to lubi, ale mnie to delikatne warczenie trzycylindrowych silników się podoba). :)
Nie dajcie się zwariować internetowym ekspertom, którzy słyszeli od kolegi szwagra znajomego, że im się coś tam posypało, bo jest ich tutaj sporo. :) Kupujcie śmiało, jeśli tylko jesteście gotowi na trochę wzmożoną uwagę względem oleju i macie świadomość, że miliona km tym nie zrobicie. :)