Widok
Przewoźnik nie ma w sumie wpływu na dwa czynniki:
1. pogodowy;
2. obsługę naziemną - mam tutaj na myśli zarówno strajki czy uszkodzenia elementów infrastruktury naziemnej;
Za pozostałe tematy odpowiada z reguły przewoźnik. I jeżeli opóźnienie wynika np z usterki samolotu, to jest to czynnik który kwalifikuje podróżnych do ubiegania się o odszkodowanie. Są serwisy takie jak do600euro.pl - tak, nazwa jednoznacznie wskazuje, że kwoty odszkodowań o jakie można się ubiegać wynoszą do 600 euro.
1. pogodowy;
2. obsługę naziemną - mam tutaj na myśli zarówno strajki czy uszkodzenia elementów infrastruktury naziemnej;
Za pozostałe tematy odpowiada z reguły przewoźnik. I jeżeli opóźnienie wynika np z usterki samolotu, to jest to czynnik który kwalifikuje podróżnych do ubiegania się o odszkodowanie. Są serwisy takie jak do600euro.pl - tak, nazwa jednoznacznie wskazuje, że kwoty odszkodowań o jakie można się ubiegać wynoszą do 600 euro.