Z UPC korzystam ok. 10 lat. Poważniejsze awarie (takie powyżej kilku godzin) trafiły mi sie może ze 2-3 razy. Kilkugodzinne nie częściej niż 1-2x w roku.
Help Desk techniczny też jest ok. I...
rozwiń
Z UPC korzystam ok. 10 lat. Poważniejsze awarie (takie powyżej kilku godzin) trafiły mi sie może ze 2-3 razy. Kilkugodzinne nie częściej niż 1-2x w roku.
Help Desk techniczny też jest ok. I od jakiegoś czasu ne trza wisiec N minut na infolinii, żeby się do niego dobić.
Porównując z innymi helpdeskami technicznymi (choćby z obsługą mojego serwera) - niebo a ziemia.
Nie mam zatem powodów do szczególnych narzekań.
Ale i nie mam porównania do Orange. Tzn.. mam nieaktualne, sprzed N lat, kiedy z korzstałem jeszcze z Tepsy.
Wtedy sobie powiedziałem, że nigdy więcej.. ;)
zobacz wątek