Odpowiadasz na:

Oczywiście, że za gwarancję odpowiada ALLCON, aczkolwiek Zarządcy pobierają w czynszu od nas pieniądze za serwisy i w takim przypadku, to Zarządcy muszą zgłaszać do Dewelopera usterki związane z... rozwiń

Oczywiście, że za gwarancję odpowiada ALLCON, aczkolwiek Zarządcy pobierają w czynszu od nas pieniądze za serwisy i w takim przypadku, to Zarządcy muszą zgłaszać do Dewelopera usterki związane z wadliwym sprzętem. Jeżeli chodzi o domofony, częsty problem może wiązać się z przeróbkami instalacji w mieszkaniach. Wystarczy, że jeden Klient odłączy jednostkę i cały system może wariować.
Na pewno musimy przypilnować, żeby nie doliczyli nam większej kwoty za serwisy, przez częste awarie.

zobacz wątek
6 lat temu
~Mieszkanka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry