Widok
Ostrzegam
Firma oferuje dostawe i montaz w terminach , ktore sa kompletnie nierealistyczne . Opoznienia siegaja kilku tygodni a po dostawie okazuje sie ze np: framuga jest innego rozmiaru niz ta zamowiona a drzwi posiadaja widoczne usterki .
Oczywiscie klient ma prawo zadac zwrotu pieniedzy lub wymiany towaru , ale oznacza to oczekiwanie kolejnych kilka tygodni na realizacje reklamacji .
Mile Panie aby umilic klientom oczykiwanie na realizacje zamowienia , od czasu do czasu przesylaja wiadomosc , ktora ma swiadczyc o tym jak to dbaja o klienta i obarczaja producenta wina za niedotrzymanie terminow .
A drzwi jak nie ma tak nie ma
Potencjalni klienci powinni sie naprawde dobrze zastanowic , zanim podejma decyzje o zakupie czegokolwiek w tej firmie .
Oczywiscie klient ma prawo zadac zwrotu pieniedzy lub wymiany towaru , ale oznacza to oczekiwanie kolejnych kilka tygodni na realizacje reklamacji .
Mile Panie aby umilic klientom oczykiwanie na realizacje zamowienia , od czasu do czasu przesylaja wiadomosc , ktora ma swiadczyc o tym jak to dbaja o klienta i obarczaja producenta wina za niedotrzymanie terminow .
A drzwi jak nie ma tak nie ma
Potencjalni klienci powinni sie naprawde dobrze zastanowic , zanim podejma decyzje o zakupie czegokolwiek w tej firmie .
Moja ocena
Madera-Art
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: 1
przystępność cen: 1
czas realizacji: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Panie Mirosławie.Myślałam, że wszystko Panu wyjaśniłam.To fabryka ma opóźnienia, a nie nasza firma.Wysłałam Panu w tej sprawie chyba z 5 e-maili, łącznie z PISMEM Z FABRYKI,więc proszę nie pisać, że bezzasadnie obarczamy winą fabrykę .W Umowie ma Pan zapis"nie powinno trwać dłużej niż....".Nie mamy żadnego wpływu na fakt, że w POL-SKONE wystąpiły opóźnienia.Nie mam też żadnego interesu w tym, żeby Pan otrzymał drzwi później.Nie jest Pan jedynym klientem, który czeka na drzwi z opóźnieniem, ale tylko Pan postanowił wystawić złą opinię naszej firmie, choć robię wszystko, aby informować Pana na bieżąco, bo tyle mogę.Szkoda.
Droga Pani . Umowę zawarłem z Państwa firma i to państwo są odpowiedzialni za jej terminowa realizacje .
Proszę nie obarczać klientów waszymi problemami z dostawcami .
Pani ustne deklaracje co do kolejnych terminów realizacji zamówienia i realizacji reklamacji maja się nijak do rzeczywistości .
Niepochlebny wpis umieściłem tylko dlatego aby ostrzec potencjalnych klientów przed mozliwymi konsekwencjami podjecia decyzji o zawarciu umowy z Panstwa firma na dostawe materialow i uslug .
Zachęcam wszystkich rozczarowanych klientów do umieszczania wpisów , które mogą pomoc potencjalnym nabywcom w podjęciu racjonalnych w tej sytuacji decyzji .
Zwracam uwagę ze pochlebne opinie o państwa firmie sa dosc stare i pochodzą z 2016 roku , ja również korzystałem z tych usług jakiś czas temu i byłem jak najbardziej zadowolonym klientem , od tego czasu wiele sie zmieniło , niestety na gorsze .
Proszę nie obarczać klientów waszymi problemami z dostawcami .
Pani ustne deklaracje co do kolejnych terminów realizacji zamówienia i realizacji reklamacji maja się nijak do rzeczywistości .
Niepochlebny wpis umieściłem tylko dlatego aby ostrzec potencjalnych klientów przed mozliwymi konsekwencjami podjecia decyzji o zawarciu umowy z Panstwa firma na dostawe materialow i uslug .
Zachęcam wszystkich rozczarowanych klientów do umieszczania wpisów , które mogą pomoc potencjalnym nabywcom w podjęciu racjonalnych w tej sytuacji decyzji .
Zwracam uwagę ze pochlebne opinie o państwa firmie sa dosc stare i pochodzą z 2016 roku , ja również korzystałem z tych usług jakiś czas temu i byłem jak najbardziej zadowolonym klientem , od tego czasu wiele sie zmieniło , niestety na gorsze .
Jestem w trakcie szukania firmy z podłogami i drzwiami i jestem bardzo wdzięczny Panu Mirkowi za ten komentarz. Tłumaczenia Pani że "to nie jest ich wina tylko ich dostawcy" jest śmieszna i przekreśla zdecydowanie współpracę z tą firmą. Trzeba otwarcie o tym pisac i mówić żeby cos w tym kraju się zmieniło