Widok

Ostrzenie noży

Witam. Moje pytanie kieruje przede wszystkim do gospodyn domowych. Zajmuje sie ostrzeniem nozy kuchennych. Wyglada to nastepujaco:Pukam do drzwi twojego mieszkanie,proponuje Ci moja usluge. Ostrzenie odbywa sie na maszynce elektrycznej wiec trwa chwile.Koszt- 15zl(nie jest zalezny od ilosci nozy). Jak wam drogie Panie podoba sie taki pomysł?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Super, a paragon wystawisz?
Bo wiesz...niektóre Panie w skarbówce mogą pracować.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Funky_koval


Heh. Nie wystawie! Jestem studentem i wpadlem na taki pomsyl. Oczywiscie jezeli zobacze ze sie w jakis tam sposob przyjelo to zarejestruje jako firme jedno osobowa. Ale musze sprawdzic czy to "dziala"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja bym się chyba namówił...mam noże takie tępe, że nawet żył tym sobie nie podetnę ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja mam pytanie co do ostrzenia, czy to jeszcze aktualne ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hej, poszukuję fajnego zestawu dobrych noży kuchennych, które są wytrzymałe i nie stępią się szybko, głównie do krojenia chleba, do warzyw, sera itp. Co możecie polecić?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

My mamy fiskars, zestaw na początek A potem dokupywaliśmy co jakiś czas różne . Oczywiście ostrzałka i stojak bo to duże noże i nie wszytkie mieszczą się w zwyklej przegrodzie . Polecam zastanowić się nad tym jakie nożę będą Ci potrzebne, sama mam ich wiele ale tak naprawdę jedynie z 2-3 korzystam na co dzień. Dla mnie must have są na pewno
nóż do pomidorów
noż do krojenia chleba
oraz większy nóż szefa kuchni
Nie używam noża do obierania warzyw, korzystam w tym przypadku z obieraczki

A i nie zapomnij o odpowiedniej ostrzałce, dzięki temu ostrzenie noży będzie wygodniejsze oraz dłużej Ci posłużą:
https://sklep.technica.pl/ostrzalki/ostrzalka-do-nozy-stalgast-247501

Bardzo dobra jest ta od Stalgast.
image