Widok

PHU Zdanowicz ..

W 2013 roku zakupiłem nowego Forestera XT po wielu tygodniach oczekiwania otrzymaliśmy swój wspaniały samochód. Kwestię przekazania samochodu dla klienta pozostawia wiele do życzenia, pan był wielce zniecierpliwiony gdyż śpieszyło mu się do domu i nie za bardzo chiał odpowiadać na pytania odnośnie obsługi. Samochód został przekazany brudny, szyby tłuste, wnętrze zakurzone.
Po dwóch miesiącach nasz samochód odmówił współpracy gdyż wyładował mu sie akumulator po tygodniowym postoju w garażu naziemnym. No i się zaczęło..... Po kilku wizytach w serwisie oraz wielu rozmowach z kierownikiem, który sprawia wrażenie jakby nie za bardzo wiedział co tam robi, widocznie obecna technika przerasta jego możliwości, został odłączony system ISR. Niestety nic nie pomogło ostanim razem samochód został mi przekazany z calkowicie rozładowanym akumulatorem, serwis nie jest w stanie naprawić nic bardziej skomplikowanego od łopaty.
Przy sprzedaży samochodu dowiedziałem sie iz przednia maska była lakierowana, prawdopodobnie w głównej siedzibie badz w PHU Zdanowicz. Nikt mnie o tym fakcie nie poinformował wręcz przeciwnie zarówno kierownik serwisu jak i salonu próbowali wmówić iz Subaru specjalnie tak lakieruje maskę aby ja bardziej zabezpieczyć, takiej bzdury jeszcze nikt nie słyszał.
Podsumowując jest to dealer ktory dalece odbiega od jakichkolwiek standartowe, nie ma żadnej poczekalni w serwisie, nie ma gdzie usiąść i poczekac, cały salon i serwis wyglada jak sprzed 40 lat.
Totalne dno, chamska i arogancka obsługa w szczególności kierownika serwisu oraz wspomnianego salonu.
Radzę sie dobrze zastanowić przed zakupem samochodu w Gdańsku!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
-zgłaszasz sprawe do centrali Subaru Import Polska i zajma sie sprawa.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja zakupiłam samochód subaru forester zaraz jak powstał ten salon. Bylo miło bo się starali Sam Pan Zdanowicz pojechał z moim mężem na jazdę próbną. Auto bez zarzutu się sprawowało. Po 5 latach sprzedaliśmy autko i udaliśmy sie do tego salonu by zobaczyć jakie były nowe modele. Obsługa nowa , zadęcie, koleś handlowiec z łaska odpowiadał na pytania na zasadzie ot po co gadać , jeansy maja podarte to pewnie dzidy pooglądać przyszli, szkoda jego czasu. Bąka, duka z manierą sr*.cego kota. Wreszcie mnie wkurzył i ja zapytałam:
albo przedstawia Pan konkrety i odpowiada na moje pytania albo z szefem porozmawiam bo juz miałam od Was jeden model praktycznie jako pierwszy klient , zatem fochy niech sobie Pan daruje.
Od razu się zmienił i zaczyna grac miłego. Obsługa potrafi skutecznie zniechęcić klienta! Pojechaliśmy do Foty i tam sobie auto kupiliśmy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
Potwierdzam - skutecznie zniechęcają ludzi szukających auta dla siebie. Gdyby handlowali taniochą, też by ich to nie usprawiedliwiało, a przecież sprzedają auta za grubą kasę - tym bardziej wypadałoby się postarać.
Czyżby Panu Radnemu - właścicielowi salonu - nie zależało już na obrotach firmy?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Celem sprostowania grubość lakieru na masce Subaru Forester IV powinna oscylować pomiedzy 120-140 mikronów taka odpowiedz uzyskałem z centrali Subaru w Krakowie.

Cała ta sprawa idealnie nadają sie do przekazania dla mediów oraz gazety co tez zostanie uczynione.

Potwierdzam swoją opinie iz PHU Zdanowicz to oszuści!!!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry