Widok
POLECAM SOLARIUM NA MORENIE , ODRADZAM STANOWCZO WE WRZESZCZU
POLECAM SOLARIUM NA MORENIE BARDZO MILA OBSLUGA DORADZA Z USMIECHEM NA BUZI, PRZYSTEPNY CZAS OCZEKIWANIA, NIESTETY NIE MOGE POWIEDZIEC TEGO SAMEGO O SOLARIUM WE WRZESZCU OBSLUGA JEST DO KITU LEDWO CZLOWIEK WEJDZIE A JUZ MAJA CIE ZMIERZONE OD GORY DO DOLU SA NIE MILE Z TRUDNOSCIA NA COKOLWIEK ODPOWIEDZA I ZAMIAST PRACOWAC ZAJMUJA SIE SWOIM CHLOPAKIEM( TU CHODZI O KONKRETNA PANIA W DLUGICH CIEMNYCH WLOSACH NA NOWYM SOLARIUM) JUZ NIGDY TAM NIE POJDE!!!!!!!!!!!!
Moja ocena
* maksymalna ocena 6
Zgadzam się z opinia na temat nowej Hawany we Wrzeszczu...obsługa w starej super klimat super itd wszystko gra, skusiłam sie nowszymi lampami w nowej obok i co? Panienka nie bardzo miła tak jakby na siłe tam pracowała ale ok bywa ...przezyłam :) natomiast ostatniego razu nie odpuszczę! Wchodzę a panienki z obsługi jaraja szlugi przed, wchodzę siadam i czekam 5 min aż panienki spalą, podchodzę i musze pytać! Czy mozna sie poopalać-o zgrozo, czułam sie jak idiotka .15 min ..leżę a po 10-ciu łózko się wyłączyło.Wychodząc pytam Panienkę(nie miłą ) dlaczego zapłaciłam za 15 a po 10 sie wyłączyło, ona na to : może zle było ustawione i sobie idzie ??? Szlag mnie trafił i kazałam sobie oddać kasę za te 5 min! Jestem w szoku ! Czy te dziewczątka nas rąbią? Wszędzie oszukują ale nawet na solarce? Zdarzyło mi sie tam juz to 3 raz i ostrzegam ...ludzie patrzcie na zegarek:) obsługa do du...!!!
Stanowczo odradzam solarium Hawana na Morenie
Jestem klientka od wielu lat, zawsze Panie były bardzo miłe natomist w chwili obecnej... KOSZMAR. Osoba, która tam pracuje jest bezczelna i przede wszystkim chyba pracuje tam ZA KARĘ. Ostatnio korzystając z usług tego punktu czułam, że PRZESZKADZAM PANI W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ co dla mnie jako klientki jest niewybaczalne. Pytając się o wymianę lamp Pani stwierdziła, że nie powinno to mieć dla mnie znaczenia kiedy lampy są wymieniane... pierwsze słyszę. W GODZINACH PORANNYCH ODRADZAM PRZYCHODZENIA DO TEGO PUNKTU. Myślę, że właściele powinni się zastanowić nad doborem personelu ponieważ mocno rzutuje to na jakość usługi.