Re: PROBLEM Z UBEZPIECZYCIELEM
To nie ma być informacja, tylko ŻĄDANIE respektowania ustawowych terminów likwidacji szkody.
Nawet jeśli im coś nie halo z dokumentami - to w ustawowym terminie muszą Cię na pismie o tym...
rozwiń
To nie ma być informacja, tylko ŻĄDANIE respektowania ustawowych terminów likwidacji szkody.
Nawet jeśli im coś nie halo z dokumentami - to w ustawowym terminie muszą Cię na pismie o tym powiadomić, a nie ignorować.
Możesz śmiało pisać do Gdyni - nawet lepiej niż do Gdańska :)
"W dniu (..) doszło do kolizji (...) któej sprawcą był (..) ubezpieczony w Waszej firmie polisą OC nr ...
W dniu ... zgłosiłam szkodę w ...
W dniu .. zostały dokonane oględziny szkodę przez Rzeczoznawcę....
Jednoczesnie przekazałam wszelkie wymagane dokumenty dotyczące sprawy.
Ponieważ od daty zgłoszenia minęlo ponad 30 dni, które zgodnie z $14 ust 1 Ustawy o Ub. Obowiązkowych itd.. Ubezpieczyciel ma na wypłatę świadczenia, ŻĄDAM:
- niezwłocznej wypłaty należnego mi świadczenia
- pisemnego wyjaśnienia, DLACZEGO ustawowy termin został przekroczony, wraz z informacją, KTO odpowiada za zaniedbanie skutkujące niedotrzymaniem wymaganego prawem terminów.
Jednocześnie informuję, że kopię niniejszego pisma otrzymuje Rzecznik Ubezpieczonych (Warszawa...itd)"
zobacz wątek