Re: PROBLEM Z UBEZPIECZYCIELEM
Ciebie żaden likwidator nie interesuje. Świadczenie należy Ci się od Generali i to oni są dla Ciebie stroną do rozmowy.
Skoro były oględziny i przekazałaś wszystkie dokumenty - mają od tego...
rozwiń
Ciebie żaden likwidator nie interesuje. Świadczenie należy Ci się od Generali i to oni są dla Ciebie stroną do rozmowy.
Skoro były oględziny i przekazałaś wszystkie dokumenty - mają od tego momentu 30 dni na wypłatę świadczenia lub przekazanie Ci NA PIŚMIE, że sprawa budzi wątpliwości i jest w toku.
Przepływ dokumentów między Generali a firmą likwidującą szkodę w ogóle Cię nie interesuje.
Przejedź się jeszcze raz do Generali i pogadaj z kimś "poważnym" a nie panienką z okienka.
I nie daj się zbyć zapewnieniem, że sprawa jest w toku - bo już dawno powinna być załatwiona.
Taki ich zasr..ny USTAWOWY obowiązek.
A.... i jeszcze uwaga: ZAWSZE zapisuj sobie nazwisko rozmówców - proś o jego powtórzenie.
Jest zupełnie inna gadka, kiedy "panienki" wiedzą, że nie są anonimowe i w razie czego możesz się powołać na rozmowę z konkretną osobą w konkretnym dniu.
zobacz wątek