Widok

PROBLEM Z UBEZPIECZYCIELEM

Masakra!!! Postaram się w skrócie:ponad miesiąc temu miałam stłuczkę, nie z mojej winy. Sprawca ma ubezpieczenie w GENERALI! Był u mnie likwidator, zabrał dokumenty i ... cisza! Wysłałam kilka e-maili z prośbą o informację na jakim etapie jest moja sprawa, czemu nie wypłacają mi odszkodowania. Cisza- żadnego odzewu. Podczas rozmów tel z "paniami konsultantkami" jestem odsyłana bo NIKT NIC NIE WIE!!! Kilka dni temu otrzymałam pismo z "Partner CRLS", gdzie uprzejmie mnie proszą o nadesłanie ksera dowodu! Ludzie- ksero to ja wysłałam ponad miesiąc temu!!! Gdy tam zadzwoniłam - powtórka -nikt nic nie wie, czeski film! Kolejne numery, odsyłania - w końcu otrzymałam numer tel do osoby która, według PARTNER'a sprawą się zajmuje, a tam ??? Pan Daniel K. jest baaaaardzo zajęty i nie może rozmawiać, a sekretarka (czy ktoś) nie ma komputera żeby sprawdzić co z moją sprawą. Dziś dzwoniłam do niego 3 razy, za każdym dostawałam zapewnienia że Pan Daniel oddzwoni. I nic. Właśnie skończył pracę. Czy to jest normalne do ch**a??? Leci już piąty tydzień i od nikogo nie można wyegzekwować chociażby informacji!

Czy ktoś poradzi co ewentualnie można zrobić, na kim ciąży odpowiedzialność i kto musi mi udzielić informacji, bo jak na razie wszyscy maja wszystko w d***e i żadna z tych firm nie czuje się w obowiązku....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To nie ma być informacja, tylko ŻĄDANIE respektowania ustawowych terminów likwidacji szkody.
Nawet jeśli im coś nie halo z dokumentami - to w ustawowym terminie muszą Cię na pismie o tym powiadomić, a nie ignorować.
Możesz śmiało pisać do Gdyni - nawet lepiej niż do Gdańska :)

"W dniu (..) doszło do kolizji (...) któej sprawcą był (..) ubezpieczony w Waszej firmie polisą OC nr ...
W dniu ... zgłosiłam szkodę w ...
W dniu .. zostały dokonane oględziny szkodę przez Rzeczoznawcę....
Jednoczesnie przekazałam wszelkie wymagane dokumenty dotyczące sprawy.
Ponieważ od daty zgłoszenia minęlo ponad 30 dni, które zgodnie z $14 ust 1 Ustawy o Ub. Obowiązkowych itd.. Ubezpieczyciel ma na wypłatę świadczenia, ŻĄDAM:
- niezwłocznej wypłaty należnego mi świadczenia
- pisemnego wyjaśnienia, DLACZEGO ustawowy termin został przekroczony, wraz z informacją, KTO odpowiada za zaniedbanie skutkujące niedotrzymaniem wymaganego prawem terminów.

Jednocześnie informuję, że kopię niniejszego pisma otrzymuje Rzecznik Ubezpieczonych (Warszawa...itd)"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W internecie na stronie GENERALI jest podane, że w Gdyni jest oddział pomorski. Nie lepiej tam to wysłać ?? Jak sądzisz, sadyl?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aaa... wielkie dzięki sadyl, jesteś świetny!!! Buziak :-*
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ooohhh! Z tym, że Twoja koleżanka buja się od września to mnie przerazileś!!! Masakra. A samochód stoi, bo nawet nie mam kasy, żeby wylożyć z własnej kieszeni na naprawę.

Zaraz jutro napiszę takie pismo i wyślę. A to powinno być w formie... "informacji" ??? :-) typu: Z przykrością informuję, iż.... :-) hihi, tak?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Art. 14.
1. Zakład ubezpieczeń wypłaca odszkodowanie w terminie 30 dni licząc od dnia złożenia przez poszkodowanego lub uprawnionego zawiadomienia o szkodzie.
2. W przypadku gdyby wyjaśnienie w terminie, o którym mowa w ust. 1, okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania okazało się niemożliwe, odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe, (... )
W terminie, o którym mowa w ust. 1, zakład ubezpieczeń zawiadamia na piśmie uprawnionego o przyczynach niemożności
zaspokojenia jego roszczeń w całości lub w części, jak również o przypuszczalnym terminie zajęcia ostatecznego stanowiska względem roszczeń uprawnionego, a także wypłaca bezsporną część
odszkodowania.

sadyl
dobra-polisa.pomorskie.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moja koleżanka buja się z Generali od września :)
Olej telefony. To strata czasu i nerwów.
Napisz pismo do Oddziału w Gdańsku (Kartuska 213/215, 80-122 Gdańsk). Opisz sytuację, podaj nr szkody.
Na piśmie zaznacz, że kopię wysylasz do Rzecznika Ubezpieczonych (Rzecznik Ubezpieczonych, Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa) - i rzeczywiście ją wyslij.

sadyl
dobra-polisa.pomorskie.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Dzięki AgaB. Chyba rzeczywiście się tam wybiorę bo już mnie szlag trafia! Może ktoś był w podobnej sytuacji i może coś poradzić?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
może zajdź do biura praw/ochrony konsumenta?
w gdańsku na pewno są w auchan, w gdyni w urzędzie miasta
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Kobieta

Kupujcie może naturalne kosmetyki? (97 odpowiedzi)

Cześć. Kupujcie może naturalne kosmetyki? Możecie polecić mi jakiś dobry sklep oferujący szeroki...

jak schudnąć... :( (193 odpowiedzi)

Dziewczyny poradzcie cos bo juz nie mam sily... Byłam ostatnio na tym całym Dukanie ale nic waga...

Czy suplementacja kolagenu ma sens przy trądziku różowatym? (4 odpowiedzi)

Cześć, czy ktoś z Was próbował suplementacji kolagenem przy trądziku różowatym? Dużo teraz o tym...

do góry