w dniu 10.12.2016 zgłosiłam się do Affidea w Gdańsku na ul Polanki 117.

Pani rejestratorka niestety nie była uprzejma, zwracała się do mnie w niewłaściwy sposób.
Pytała np : "Czy mamy wynik kreatyniny?" itp.
Po zwróceniu uwagi, że nie jest to właściwa forma nie przeprosiła, tylko nadal w ten sposób się do mnie zwracała.
Rejestratorka nie miała fartucha, była ubrana w sweter. Nie miała żadnego identyfikatora, podobnie jak reszta personelu.

Pielęgnarka nie była w obuwiu właściwym do miejsca pracy, tylko w kozakach.
Była możliwość ewentualnej decyzji o podaniu kontrastu, ale z komentarzy wynikało, że z uwagi na pospiech decyzji tej nie podjęto w oparciu o przesłanki merytoryczne, a w oparciu o brak czasu.

Przebieralnia w której miałam zostawić torebkę i rzeczy osobiste nie była właściwie zabezpieczona przed kradzieżą.

W trakcie wykonywania płatności zjawił się pan z ochrony i bez zwracania uwagi na fakt, że rejestratorka obsługuje pacjenta uciął sobie nic nie znaczącą pogawędkę, co przedłużyło moje czekanie na paragon.

Kilka miesięcy później miałam ponowne badanie MRI, tym razem w placówce w Gdyni.
Obsługa krótko - chamska.