Widok

Pamiętacie czasy Stanisława Bareji i jego super filmu Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz

Jeżeli masz ochotę cofnąć się w te cudowne czasy nic bardziej trudnego należy oddać swój samochód do Firmy PEZAL SERWIS Sp. Z o.o. I załatwione praca pali się im po prostu w rękach terminy są powalające aż się niechce wierzyć że jeszcze tak ktoś potrafi moim zdaniem wielki szacun w stronę klienta jak się go ma w pupie. A ich niezawodna praca rzuca na kolana nawte największego z największych hehe. Jeżeli zależy Ci na fachowej obsłudze to omijaj ich szerokim łukiem ale jeżeli nie masz wyjścia bo są w kilku dziedzinach monopolista to cóż trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać czekać i czekać PS oni opowiadają lepsze bajki niż Ty
Moja ocena
obsługa: 1
 
czas realizacji: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
Uuuu, to żeś pojechał, Kolego. Czyli auto naprawiano 37 dni kalendarzowych? Nie kumam?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Auto: TOYOTA HILUX rok 2007, przebieg 237.161 km
Właściciel: Przedsiębiorstwo Wdrożeń Technicznych "GEOTEST" Sp. z o.o. w likwidacji, Gdańsk
Zlecenie: podczas jazdy zapala się kontrolka silnika i auto traci moc-diagnoza, około 4 miesięcy temu wymieniono wtryskiwacze.

Zakupu i wymiany wtryskiwaczy Denso, klient dokonał w innej firmie 4 miesiące wcześniej.
Nasza firma dokonała diagnozy usterki i pośredniczyła w reklamacji gwarancyjnej wtryskiwaczy zakończonej sukcesem. Klient zaoszczędził z tytułu uznanej reklamacji, w naszej firmie większą sumę = 2839,82zł/brutto, niż wydał na ich zakup i montaż, 4 miesiące wcześniej, w poprzedniej firmie = 2793,20zł/brutto.
Za zgodą klienta i akceptacją kosztów naprawy, dokonaliśmy, w oczekiwaniu na rozpatrzenie reklamacji, także naprawy sprzęgła. Klient zaoszczędził kolejne 400zł z tytułu udzielonych rabatów na części zamienne.
Klient nie wyraził zgody na inne zauważone usterki: urwana podpora wału napędowego, zużyte krzyżaki przednie, niesprawności instalacji elektrycznej oraz inne drobne usterki.
Łączny koszt wykonanej, płatnej usługi = 3497,36zł/netto, w tym nasza robocizna aż 426zł/netto.
Auto faktycznie, z uwagi na procedury reklamacyjne Denso, oraz inne dokonane naprawy przebywało w naszej firmie długo.
Auto typowo użytkowe, z zamontowaną wiertnicą więc auto zastępcze nie rozwiązywało problemu klientowi.

Tych, którym nasze wyjaśnienia wydają się wiarygodne zapraszamy.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry