Przypadkowo wpadłem na tę stronę, szukając informacji o lokalizacji Tatiany w Gdańsku. Przeczytałem kilka negatywnych ocen i zacząłem zastanawiać się nad moimi dobrymi opiniami o restauracji. A tu natrafiam na odpowiedzi p. Tatiany. Dzięki tym odpowiedziom wszystkie negatywne opinie znalazły się w pewnym kontekście, dzięki któremu zrozumiałem, że takie sytuacje miały charakter wyjątkowy. Bardoz dobrze oceniam sam pomysł p. Tatiany, aby na takie opinie odpowiadać. To w Polsce nie jest normalnym zjawiskiem. Ludzie reagują na uwagi agresją, jakby intencją je wypowiadających była tylko chęć zranienia drugiej osoby. P. Tatiana, nawet jeżeli ją te opinie dotykają, reaguje na nie jak profesjonalista. To fajne. Dygresja poboczna dla p. Tatiany: Jako pracodawca mogę Panią zapewnić, że pracownik nigdy nie będzie miał tej samej motywacji, co właściciel, więc jakość nie będzie nigdy ta sama (w żadnym razie nie chcę dotknąć pracowników). Ja odczuwam, że jakość Pani restauracji tworzy Pani. Jak to będzie teraz w dwóch lokalizacjach? Z pozdrowieniami