Widok
Pani w kancelarii to nieporozumienie.
Pani w kancelarii ( siedząca po lewej stronie) nie dość, że jest nieuprzejma ("nie widzi pani, że jestem zajęta"?!), to jeszcze nie ma bladego pojęcia o swojej pracy. Na proste pytanie daje mi karteczkę z nr telefonu na infolinię KAS, żebym się dowiedziała, jak ona ma mnie załatwić. Gdy już się dowiedziałam pokazała mi pity, które wprowadza do systemu z pytaniem cytowanym powyżej. Na szczęście druga pani uprzejmie mnie obsłużyła.
Moja ocena
II Urząd Skarbowy w Gdańsku
kategoria: Urzędy skarbowe
obsługa: 1
pomoc merytoryczna: 1
czas oczekiwania: 5
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6
Pani Barbaro zbulwersowała mnie Pani opinia na temat obsługi kancelarii. Nadmieniam, że do tego Urzędu przychodzę od 20 lat bardzo często i nie przypominam sobie żeby w taki jak Pani opisuje sposób kto z klientów był potraktowany przez te Panie. Wręcz przeciwnie zawsze służą pomocą i są nad wyraz uprzejme i pomocne. Wstyd mi było by żeby wyrażać takie opinie nieuzasadnione.