Widok

Pani w kancelarii to nieporozumienie.

Pani w kancelarii ( siedząca po lewej stronie) nie dość, że jest nieuprzejma ("nie widzi pani, że jestem zajęta"?!), to jeszcze nie ma bladego pojęcia o swojej pracy. Na proste pytanie daje mi karteczkę z nr telefonu na infolinię KAS, żebym się dowiedziała, jak ona ma mnie załatwić. Gdy już się dowiedziałam pokazała mi pity, które wprowadza do systemu z pytaniem cytowanym powyżej. Na szczęście druga pani uprzejmie mnie obsłużyła.
Moja ocena
obsługa: 1
 
pomoc merytoryczna: 1
 
czas oczekiwania: 5
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Pani Barbaro zbulwersowała mnie Pani opinia na temat obsługi kancelarii. Nadmieniam, że do tego Urzędu przychodzę od 20 lat bardzo często i nie przypominam sobie żeby w taki jak Pani opisuje sposób kto z klientów był potraktowany przez te Panie. Wręcz przeciwnie zawsze służą pomocą i są nad wyraz uprzejme i pomocne. Wstyd mi było by żeby wyrażać takie opinie nieuzasadnione.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Siedząca po lewej stronie? Od strony pani czy od strony okienka? Bo to zasadnicza różnica.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry