Widok
Panie zbagatelizowały stan kotka
Pomimo tego, że opisywaliśmy niepokojące nas objawy, Pani nic z tym nie zrobiła (np. spadek wagi u 10 miesięcznego kota do 2,5 kg. Odpowiedź - "też miałam chudą kotkę"). Kot, już u innego weterynarza, został zdiagnozowany jako przewlekle chory, niestety było już za późno. Zdecydowanie nie polecam.
Moja ocena
Gabinet Weterynaryjny Prima- Wet
kategoria: Weterynarze
obsługa: 2
oferta: -
jakość usług: 1
podejście do zwierząt: -
pomoc merytoryczna: -
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
2.5
* maksymalna ocena 6
Jestem lekarzem i współwłaścicielem gabinetu weterynaryjnego Prima - Wet. Pan Mateusz i pani Ewa przychodzili do naszego gabinetu z dwoma kotami od listopada/grudnia 2015 roku. Były to wizyty zarówno dotyczące profilaktyki jak i leczenia. Oba koty zostały przebadane w kierunku FeLV i FIV z wynikiem ujemnym. Oba koty były leczone na zapalenie górnych dróg oddechowych oraz jeden z nich dodatkowo na zapalenie spojówek z efektem zadowalającym zarówno dla klienta i lekarza gdyż objawy ustąpiły i przy kolejnych wizytach - obcięcie pazurków właściciel nie skarżył się na stan zdrowia kotów. Problem wagi jednego z kotów, który jest głównym tematem wystawionej przez panią Ewę opinii był faktycznie zasygnalizowany przez właściciela jakby na marginesie i nie został przedstawiony w taki sposób by właściciele chcieli ten problem na tamtą chwilę drążyć i ruszyć z dogłębną diagnostyką by faktycznie odpowiedzieć sobie na pytanie czy podłożem jest choroba czy może to stan przejściowy, gdyż chciałabym zaznaczyć, że kot był niedawno zaadoptowany przez właścicieli i jednocześnie też leczony. W domu był też drugi kot. Była to niewątpliwie nowa sytuacja dla tego kota obarczająca go dodatkowo. Na jednej z wizyt właściciele wspominali również o zmianie karmy i też z nią łączyli wówczas nadzieję na przybranie wagi przez kotka. Kot był przebadany w kierunku najcięższych chorób o czym wyżej wspomniałam. Ja jako lekarz nie uznałam wówczas biorąc pod uwagę