Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
beznadziejna szkoła! wątek zamknięty Do niedawna uczęszczałam na nowo otwarty kierunek - florystyka. Zdecydowanie...
~Ania
4

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 13 stycznia 2013

Aktualnie się uczę. Jestem bardzo zadowolony ze Szkoły. wątek zamknięty Jestem uczniem na kierunku Technik Masażysta. Zajęcia super. Pierwszy rok...
~Alex
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 19 kwietnia 2016

Liceum Ogólnokształcące wątek zamknięty Matura ustna; język polski - 80% , język angielski - 84% (podobne wyniki...
~Mateusz Bajena
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 20 maja 2015

to jakaś pomyłka! wątek zamknięty uczęszczałam na florystykę- nauczycielka Pani Jolanta kazała sobie dodatkowo...
~mikaela
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 15 sierpnia 2014

szkoła idealna dla osób, które chcą tylko zaświadczenie do ZUS wątek zamknięty jeśli wybieracie się do szkoły po zaświadczenie do ZUS to Pascal jest wręcz...
~gosia
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 27 sierpnia 2013

Polecam Pascal'a wątek zamknięty Jestem w trakcie nauki w liceum w tej szkole i zdecydowanie polecam...
~D.
-

dodano: 20 marca 2013

Polecam wątek zamknięty Jestem absolwentką ECK PASCAL i szczęśliwą posiadaczką tytułu technika BHP....
~Dorota
-

dodano: 11 marca 2013

Polecam! wątek zamknięty ja jestem zadowolona, warto się tu uczyć - szkoła jest godna polecenia
~pati
-

dodano: 22 lutego 2013

SUPER SZKOŁA!! wątek zamknięty Naprawdę świetna szkoła!! Bardzo wiele się nauczyłam na pewno wiele razy...
~gosia
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 22 maja 2012

Kosmetologia wątek zamknięty Polecam!!!!.
~Przyszła kosmetyczka
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 17 maja 2012

Polecam! wątek zamknięty Uczę się w pascalu w liceum ogólnokształcącym,polecam szkołę wszystkim którzy...
~tomek
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 10 stycznia 2012

PASCAL - tak! wątek zamknięty Poooolecam:) świetna atmosfera, poziom myślę bardzo dobry, zwłaszcza jeśli...
~L.
-

ostatnia odp. 14 lat temu