Widok

Pieluszki DADA z Biedronki. Czy ktoś używał???

Rodzina i dziecko Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej, ostatnio na jakimś ogólnopolskim forum dla rodziców mamy zachwalały pieluchy jednorazowe z Biedronki - DADA. Podobno są tańsze i jakością nie ustępują oryginalnym Pampersiakom. Czy stosowałyście je może i możecie podzielić się opinią?
I jeszcze babeczki zachwalały jakieś bordowe pieluszki marki Rossmann.

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pieluszki z rossmana używa moja koleżanka już od jakiegoś roku i jest bardzo zadowolona, ja nie mam jeszcze doświadczenia więc nie wiem, ale pewnie je wypróbuję, może nie na malutkiej dzidzi ale jak troszkę podrośnie

a znasz może dokładnie ich nazwę, czy to trzeba szukać po prostu tych maki Rossmann?? Ja dla małej dzidzi zakupiłam Happy New Born, ze względu na wycięcie na pępuszek, ale szczerze mówiąc później wolałabym coś tańszego stosować, bo z tego co się orientowałam trochę tych pieluch schodzi.

ja uzywam z tesco i sa super

takie marki TESCO?
możesz zdradzić jakie są opakowania i ceny?

Ja używam Dada Premium na przemian z pieluszkami z Tesco. Jestem bardzo zadowolona, synek nie ma na żadne z nich uczulenia.

Owszem są one grubsze niż oryginalne Pampersiaki i nie mają cudownie pachnącego wkładu, ale za to są nawet bardziej chłonne.

Zwróccie uwage ze cena za pieluszki wzrasta adekwatnie do ich wielkości.
Pampersy kosztują ok.50 zł ( w promocji dostanie się czasem 45 pln).
Za pieluszkki z Tesco czy biedronki płaci się 30 pln za paczke (co wychodzi 0,55 zł za jedną sztukę rozmiaru 4).