Widok

Pieluszki DADA z Biedronki. Czy ktoś używał???

Rodzina i dziecko Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej, ostatnio na jakimś ogólnopolskim forum dla rodziców mamy zachwalały pieluchy jednorazowe z Biedronki - DADA. Podobno są tańsze i jakością nie ustępują oryginalnym Pampersiakom. Czy stosowałyście je może i możecie podzielić się opinią?
I jeszcze babeczki zachwalały jakieś bordowe pieluszki marki Rossmann.

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pieluszki z rossmana używa moja koleżanka już od jakiegoś roku i jest bardzo zadowolona, ja nie mam jeszcze doświadczenia więc nie wiem, ale pewnie je wypróbuję, może nie na malutkiej dzidzi ale jak troszkę podrośnie

image
image
a znasz może dokładnie ich nazwę, czy to trzeba szukać po prostu tych maki Rossmann?? Ja dla małej dzidzi zakupiłam Happy New Born, ze względu na wycięcie na pępuszek, ale szczerze mówiąc później wolałabym coś tańszego stosować, bo z tego co się orientowałam trochę tych pieluch schodzi.

ja uzywam z tesco i sa super

takie marki TESCO?
możesz zdradzić jakie są opakowania i ceny?

Ja TESKOWYCH nie polecam, mają ceratę na zewnątrz i mój mały miał po nich odparzenia. Ale cenę mają fakt- kuszącą.

Cokolwiek w życiu robisz, nie ma większego znaczenia. Ale ważne jest, żeby to robić
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
witam
ja używałam pieluszek DADA do 4 miesiaca i byłam bardzo zadowolona, nieraz coprawda byl mały przeciek ale to z mojej winy ,poniewaz zle zalożylam , teraz przeszłam na HUGGISY ,poniewaz nadejda niebawem ciepłe dni i nie chce zadnych odpazen, bo jakby niebylo DADA sa szywniejsze i grubsze niz Huggisy , a cenowo wychodz 5gr wiecej na pieluszce wiec Mnie sie opłaca
Ja używam Dada Premium na przemian z pieluszkami z Tesco. Jestem bardzo zadowolona, synek nie ma na żadne z nich uczulenia.

Owszem są one grubsze niż oryginalne Pampersiaki i nie mają cudownie pachnącego wkładu, ale za to są nawet bardziej chłonne.