Widok
Pilnie szukam porady w sprawie zakupu
Chce zakupić auto. Obecne uzytkuje od nowości zakupiłem w salonie. obecnie ma przebieg 41tys.rok 2012.teraz chce kupić 7osobowy.rok 2013 Grand espace diesel tylko martwi mnie przebieg 200tys. Auto stoi u dilera w salonie. Czy samochod z takim przebiegiem to złom. Przepraszam za nielad stylistyczny ale mam mało czasu
Jak tak bardzo prosisz, to się wypowiem ;)
> Czy samochod z takim przebiegiem to złom.
A czy to forum wróżbiarskie?
Sam przebieg to za mało, żeby na jego podstawie cokolwiek pewnego wyrokować. Tym bardziej, że jak już napisali przedmówcy i co wie praktycznie każdy laik, 200k dla dizla to piard.
Bardziej się liczy, jak to auto w tym czasie było eksploatowane i serwisowane.
Automat daje szansę na to, że silnik nie był żyłowany. Ale nie masz pewności co do innych podzespołów. TO trza po prostu obejrzeć i pomacać fachowym okiem i sprzętem. Forum ci niewiele pomoże.
> Czy samochod z takim przebiegiem to złom.
A czy to forum wróżbiarskie?
Sam przebieg to za mało, żeby na jego podstawie cokolwiek pewnego wyrokować. Tym bardziej, że jak już napisali przedmówcy i co wie praktycznie każdy laik, 200k dla dizla to piard.
Bardziej się liczy, jak to auto w tym czasie było eksploatowane i serwisowane.
Automat daje szansę na to, że silnik nie był żyłowany. Ale nie masz pewności co do innych podzespołów. TO trza po prostu obejrzeć i pomacać fachowym okiem i sprzętem. Forum ci niewiele pomoże.
Branie diesla to proszenie się o kłopoty, tym bardziej przy Twoim przebiegu - wychodzi średnio 6tyś na rok czyli malutko, dla diesla zdecydowanie za mało. Mało jeździsz, pewnie krótkie odcinki, problemy z DPF, dwumasy i inne drogie i awaryjne pierdy które w dieslu są, a przy takim przebiegu tj. 200tyś zaczną się powoli po kolei odzywać jeśli jeszcze nie były robione. Moim zdaniem szkoda nerwów na diesla.
W ogóle nie jest droższy bo dzięki takiemu myśleniu jak twoje mam za co żyć bo proste benzyny(nie mówię o nowych skomplikowanych)przyjeżdżają do mnie na wymiany eksploatacyjne rozrząd oleje płyny filtry świece jeśli mówimy o silniku a te same modele z klekotem pod maską na to samo plus regeneracja turbiny,wtrysków,pompowtryskow,pomp rotacyjnych,wypalanie dpf,wymiana dwumasowych kół zamachowych ,problemów z EGR i często przeplywowierzami masowymi powietrza (choć w benzynach też występują),intercoolery ciekną,często rozbieganie diesla ma miejsce a to to a to tamto a to nie pali w zimę a to przerywa mocy nie ma mogę wymieniać tylko po co każdy wie lepiej i w ogóle się nie psuje na pewno tańsza obsługa taa...