Odpowiadasz na:

Re: Pin-up studio - oszustwo i lekceważenie klienta

reklamacja w tym wypadku jest tylko strata czasu i nerwów. Griupon palcem nie ruszy, wierz mi.

"Groupon dokłada starań, aby tak dobierać oferty, aby Partnerzy nie odmawiali... rozwiń

reklamacja w tym wypadku jest tylko strata czasu i nerwów. Griupon palcem nie ruszy, wierz mi.

"Groupon dokłada starań, aby tak dobierać oferty, aby Partnerzy nie odmawiali realizacji kuponu na warunkach w nim określonych, jeżeli zostanie on przedłożony przed wykonaniem usługi. Groupon nie ponosi odpowiedzialności za otrzymane przez użytkownika Serwisu od Partnera produkty lub usługi. Określone w kuponie usługi wypełnia wobec Użytkownika Serwisu dany Partner w swoim imieniu i na własny rachunek, dlatego Groupon nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika Serwisu za niedopełnienie przez Partnera jego obowiązków przy realizacji usługi lub wykonania innego rodzaju umowy. Odpowiedzialność Groupon w żadnym wypadku nie może być większa niż wysokość wpłaconej zgodnie z pkt 8 powyżej kwoty. Groupon gwarantuje również zwrot środków wpłaconych w zamian za kupon, w przypadku, gdy warunki oferty zostaną zmienione w trakcie publikowania oferty Partnera, zerwana zostanie współpraca z Partnerem lub wystąpią przeszkody w realizacji oferty leżące po stronie Partnera lub Groupon, Gwarancja Groupon zawsze kończy się z upływem terminu ważności kuponu."

zobacz wątek
14 lat temu
~Jadźka

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry