Re: Pin-up studio - oszustwo i lekceważenie klienta
ja mialam kupon do restauracji, 2 tyg przed koncem nie moglam sie dodzwonic do lokalu, zeby zarezerwowac miejsce. w ostatni dzien obowiazywania oferty poszlismy osobiscie, w lokalu kelner...
rozwiń
ja mialam kupon do restauracji, 2 tyg przed koncem nie moglam sie dodzwonic do lokalu, zeby zarezerwowac miejsce. w ostatni dzien obowiazywania oferty poszlismy osobiscie, w lokalu kelner powiedzial, ze klientow z kuponami juz nie obsluguja, bo maja full, tymczasem lokal byl prawie pusty.
tego samego dnia zadzwonilam do groupona, opowiedzialam sytuacje, poproszono mnie, zebym napisala maila z reklamacja, z opisem calej sytuacji.
w zwiazku z tym, ze wlasciwie reklamacja wplynela do nich dzien po dacie waznosci kuponu, to ase oddali mi na konto groupona, do wykorzystania na kolejne kupony, dobre i to!
zobacz wątek