Re: Pin-up studio - oszustwo i lekceważenie klienta
Bardzo nam przykro z powodu nieodpowiedniego potraktowania Cię przez naszego partnera. Poważnie podchodzimy do wszelkich opinii na temat ofert naszych partnerów oraz poziomu zapewnianej przez nich...
rozwiń
Bardzo nam przykro z powodu nieodpowiedniego potraktowania Cię przez naszego partnera. Poważnie podchodzimy do wszelkich opinii na temat ofert naszych partnerów oraz poziomu zapewnianej przez nich obsługi.
Napisz proszę do nas na adres facebook(at)groupon.pl (podając numer oferty oraz numer zgłoszenia nadany przez nasz dział obsługi klientów). Postaramy się wyjaśnić Twój przypadek i znaleźć jakieś pozytywne rozwiązanie.
Mamy także prośbę do pozostałych osób udzielających się w tym wątku, które miały problemy z naszymi ofertami lub partnerami. Napiszcie do nas na adres podany powyżej. Wasze sygnały pozwolą nam odpowiednio zareagować.
Pozdrawiam, Zespół Groupon Polska
zobacz wątek