Widok
Piotr - opinia
Plus:
- szybka naprawa
Minusy:
- koszt naprawy nieadekwatny do uszkodzenia (250zł, telewizor zostawiony na koniec dnia poprzedniego był naprawiony po 2h od otwarcia serwisu w dniu następnym; naprawa była stosunkowo prosta, nie wymagała zamawiania i wymiany drogich części)
- bezpłatna diagnoza i możliwość rezygnacji z naprawy, którymi serwis chwali się na stronie, to tylko chwyt marketingowy - ja zostałem postawiony przed faktem dokonanym - poinformowano mnie, że TV jest naprawiony, koszt 250zł.
- szybka naprawa
Minusy:
- koszt naprawy nieadekwatny do uszkodzenia (250zł, telewizor zostawiony na koniec dnia poprzedniego był naprawiony po 2h od otwarcia serwisu w dniu następnym; naprawa była stosunkowo prosta, nie wymagała zamawiania i wymiany drogich części)
- bezpłatna diagnoza i możliwość rezygnacji z naprawy, którymi serwis chwali się na stronie, to tylko chwyt marketingowy - ja zostałem postawiony przed faktem dokonanym - poinformowano mnie, że TV jest naprawiony, koszt 250zł.
Moja ocena
Serwis RTV
kategoria: Naprawa i serwis RTV
obsługa: 3
jakość usług: 6
terminowość: 6
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 3
3.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Drogi Panie Piotrze,
Cenię sobie Pańską opinię i cieszę się, że podkreślił Pan szybkość i skuteczność dokonanej przeze mnie naprawy. Chciałbym jednocześnie przedstawić pełniejszy obraz sytuacji.
Przede wszystkim nie była to prosta naprawa. Moduł, który uległ uszkodzeniu zazwyczaj się wymienia, co kosztowałoby 400 zł. Ponieważ jednak jest niedostępny, podjąłem się próby naprawy, na co w sumie poświęciłem kilka godzin. Częściowo po godzinach, żeby mógł Pan się cieszyć telewizorem na weekend, ale nie miało to wpływu na cenę. Ten stosunkowo krótki czas naprawy był możliwy przede wszystkim dzięki 40 latom doświadczenia oraz posiadaniu wielu części na stanie. Odnoszenie się do samego czasu wykonywania pracy, to niestety częsty błąd. Równie dobrze można powiedzieć, że prywatnie u dobrego lekarza płaci się 150-200 zł za 15 min pracy, a wymiana opon, która trwa z 20 min, kosztuje 100-150 zł. Tutaj było kilka godzin + części za 250 zł.
Jeśli chodzi o poinformowanie o kosztach przed naprawą oraz możliwość bezkosztowej rezygnacji, to jest to nasz standard od wielu lat. Jak wspomniałem, Pana przypadek był dość nietypowy, bo przystępując do pracy nie byłem w stanie podać dokładnej kwoty nie wiedząc ile to potrwa i czy w ogóle zakończy się sukcesem, jednak pilnowałem by koszt nie przekroczył rozsądnego poziomu opłacalności. Podczas rozmowy telefonicznej przekazałem Panu, że się udało, na ile wyceniam naprawę i wytłumaczyłem dlaczego nie było wcześniejszej informacji. Wykazał Pan, jak mi się zdawało, zrozumienie. W przypadku jakichkolwiek obiekcji, w czasie tej rozmowy lub podczas odbioru, byłem gotowy przywrócić sprzęt do stanu wyjściowego i wydać go Panu bez żadnych opłat. Pan jednak nie wyraził żadnych zastrzeżeń co do kosztów usługi.
Jeśli dalej z jakiegoś powodu uważa Pan koszt za nieadekwatny, zapraszam do bezpośredniego kontaktu w celu znalezienia rozwiązania, które Pana usatysfakcjonuje.
Pozdrawiam
Cenię sobie Pańską opinię i cieszę się, że podkreślił Pan szybkość i skuteczność dokonanej przeze mnie naprawy. Chciałbym jednocześnie przedstawić pełniejszy obraz sytuacji.
Przede wszystkim nie była to prosta naprawa. Moduł, który uległ uszkodzeniu zazwyczaj się wymienia, co kosztowałoby 400 zł. Ponieważ jednak jest niedostępny, podjąłem się próby naprawy, na co w sumie poświęciłem kilka godzin. Częściowo po godzinach, żeby mógł Pan się cieszyć telewizorem na weekend, ale nie miało to wpływu na cenę. Ten stosunkowo krótki czas naprawy był możliwy przede wszystkim dzięki 40 latom doświadczenia oraz posiadaniu wielu części na stanie. Odnoszenie się do samego czasu wykonywania pracy, to niestety częsty błąd. Równie dobrze można powiedzieć, że prywatnie u dobrego lekarza płaci się 150-200 zł za 15 min pracy, a wymiana opon, która trwa z 20 min, kosztuje 100-150 zł. Tutaj było kilka godzin + części za 250 zł.
Jeśli chodzi o poinformowanie o kosztach przed naprawą oraz możliwość bezkosztowej rezygnacji, to jest to nasz standard od wielu lat. Jak wspomniałem, Pana przypadek był dość nietypowy, bo przystępując do pracy nie byłem w stanie podać dokładnej kwoty nie wiedząc ile to potrwa i czy w ogóle zakończy się sukcesem, jednak pilnowałem by koszt nie przekroczył rozsądnego poziomu opłacalności. Podczas rozmowy telefonicznej przekazałem Panu, że się udało, na ile wyceniam naprawę i wytłumaczyłem dlaczego nie było wcześniejszej informacji. Wykazał Pan, jak mi się zdawało, zrozumienie. W przypadku jakichkolwiek obiekcji, w czasie tej rozmowy lub podczas odbioru, byłem gotowy przywrócić sprzęt do stanu wyjściowego i wydać go Panu bez żadnych opłat. Pan jednak nie wyraził żadnych zastrzeżeń co do kosztów usługi.
Jeśli dalej z jakiegoś powodu uważa Pan koszt za nieadekwatny, zapraszam do bezpośredniego kontaktu w celu znalezienia rozwiązania, które Pana usatysfakcjonuje.
Pozdrawiam