W ciągu 10 dni diety 5 dnia posiłki nie dojechały wogóle, 6 dnia dotarły 4 z 5 posiłków a 7 dnia dostałem zupełnie inną dietę niż zamawiana. Po zgloszeniu nieprawidłowości zaoferowano mi rekompensatę w postaci dodatkowych 3 dni diety, lecz stwierdziłem że to dla mnie żaden benefit skoro nie mam gwarancji, że te posiłki wogóle dotrą lub dotrą w okrojonej wersji. Poprosiłem zatem o zwrot kosztów za te 3 dni pomyłki. Pan z obsługi klienta mnie zapewnił że przekazał sprawę do księgowości, lecz minęło parę dni a piniędzy nadal nie było. Po kolejnej interwencji poinformowano mnie, że firma ma na zwrot 14 dni roboczych, więc cierpliwie poczekałem. Dzisiaj mija 17 dzień roboczy i nie muszę chyba dodawać, że zobaczyłem te pieniądze jak świnia niebo. Ten catering to żenada! Szkoda nerwów, lepiej dopłacić kilka złotych i zamówić dużo smaczniejszego i niezawodnego Brokuła.