Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie, z przykrością przyjmujemy do wiadomości Pana niezadowolenie. Rozumiemy zniecierpliwienie spowodowane opóźnieniami i nie ustajemy w staraniach, aby zminimalizować ich skutki.
... rozwiń

Szanowny Panie, z przykrością przyjmujemy do wiadomości Pana niezadowolenie. Rozumiemy zniecierpliwienie spowodowane opóźnieniami i nie ustajemy w staraniach, aby zminimalizować ich skutki.

Nic nie usprawiedliwia aroganckiego, niegrzecznego podejścia, bez względu na sytuację. Jeżeli taka postawa spotkała Pana z naszej strony bardzo przepraszamy. Taka sytuacja nie powinna się wydarzyć. Impertynencja to niewłaściwa postawa. Naszym zdaniem trudna sytuacja nie usprawiedliwia sięgania po arogancję przez żadną ze stron.

Jednakże niektóre z Pana uwag odbieramy jako nieprawdziwe, a przez to krzywdzące i godzące w dobre imię firmy i ludzi, którzy w niej pracują.
Przedstawiamy garść faktów dotyczących informacji o opóźnieniach, rekompensatach oraz o jakości wykonania inwestycji.

Odnośnie opóźnień i komunikacji - wobec Pana stwierdzenia, że „w marcu jeszcze koronawirusa nie było” przypominamy że w dniu 12 marca zawieszono zajęcia w placówkach oświatowych i wprowadzono stan zagrożenia epidemicznego.
Szanując i rozumiejąc Państwa prawo do informacji staraliśmy się informować Państwa o istotnych zdarzeniach, które miały lub mogły mieć wpływ na terminowość realizacji. Pomimo utrudnień na rynku usług wykonawczych oraz wywołanych pandemią zakończyliśmy prace budowlane w kwietniu 2020 i - gdy tylko to było możliwe - zapraszaliśmy nabywców na oględziny gotowych już lokali, oraz na tzw. techniczne przeglądy przedodbiorowe. Pan również z tej możliwości skorzystał.

Odnośnie rekompensat za opóźnienie - kwestię omówiliśmy podczas spotkania z Państwem i zgodnie z zapowiedzią przedstawiliśmy naszą propozycję. W żaden sposób nie unikamy odpowiedzialności za poniesione przez klientów szkody spowodowane naszymi działaniami.

Odnośnie „dziadowskiego wykonania” - Sto10Chylońska to duże osiedle mieszkaniowe. Tylko 1. etap to 108 mieszkań. Zdecydowana większość klientów bardzo dobrze wypowiada się i docenia zastosowane rozwiązania i jakość wykończenia. Ma to odzwierciedlenie w protokołach odbiorowych, również w przypadku Pańskiego mieszkania.

Biorąc pod uwagę powyższe fakty trudno nam przyjąć słuszność Pana totalnej krytyki. Przyjmujemy ją jednak z pokorą jako lekcję, która pomoże nam jeszcze lepiej realizować nasze inwestycje i obsługiwać klientów zainteresowanych ciekawymi inwestycjami mieszkaniowymi.

zobacz wątek
3 lata temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry