Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Joanna Sychta - opinia wątek zamknięty Bardzo dobre naleśniki
~Joanna Sychta
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 6 grudnia 2019

Szału nie ma wątek zamknięty Wybierając pozycje z menu, większości dań nie było.. Tak samo z kawą mrożoną,...
~Ann
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 15 lutego 2019

Bardzo lubimy, często odwiedzamy! wątek zamknięty Byliśmy rodzinnie wiele razy. Za każdym razem wychodzimy zadowoleni. Pyszne...
~Natalia
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 25 kwietnia 2018

Odradzamy wątek zamknięty Lody są bez smaku. Naleśniki bez szału, cena wysoka jak za taką jakość
~ONA
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 12 marca 2018

PYCHOTKA wątek zamknięty przepyszne naleśniki i zupy! :)
~gość
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 11 lutego 2018

pycha pycha pyszka wątek zamknięty Jestem studentem niedalekiej uczelni, byłem w po naleśniku kilka razy, od...
~studentos
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 29 stycznia 2018

Polecam wątek zamknięty Polecam naleśniki na słodko pychota:)
~Marek
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 24 grudnia 2017

Jest poprawnie, można polecać wątek zamknięty W szczególności pasuje mi naleśnik z tuńczykiem i zupa krem pomidorowy. Ceny...
~Michał
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 19 grudnia 2017

To jest miejsce ;) wątek zamknięty Jeszcze tak dobrego lokalu z nalesnikami nie było, naleśnik z kurczakiem i...
~Paweł
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 19 grudnia 2017

Smacznie i szybko wątek zamknięty Polecam to miejsce szczególnie osobom gustującym w naleśnikach, krótki czas...
~Krysia
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 18 grudnia 2017

fajny klimat wątek zamknięty Bardzo dobra obsługa, dziewczyny zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Nie...
~Tomy
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 18 grudnia 2017

Polecam ! wątek zamknięty Polecam to miejsce! Naleśniki pyszne, szczególnie z maslem orzechowym !...
~Dawid
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 18 grudnia 2017