Odpowiadasz na:

Opinia na wyrost p. red. Naskręt !!! Dla mnie o komforcie podróży decyduje liczba przystanków

po drodze, a dopiero później komfort składu, byleby nie miał plastikowych czy drewnianych siedzeń.

Pojechałbyś p. redaktorze nawet składem o komforcie "Pendolino" na trasę do Katowic... rozwiń

po drodze, a dopiero później komfort składu, byleby nie miał plastikowych czy drewnianych siedzeń.

Pojechałbyś p. redaktorze nawet składem o komforcie "Pendolino" na trasę do Katowic jak pociąg, który miałby stanąć po drodze na wszystkich stacjach i przystankach, gdy pociąg z drewnianymi ławkami tylko na kilku z nich ?

Jak odbyłem kiedyś jazdę EN57 na trasie Poznań Gł. - Warszawa Wsch. ("kible" w zastępstwie składu klasycznego na okres wakacji) - jako pociąg pospieszny, gdzie miał zatrzymania tylko na najważniejszych stacjach. Cały czas skład 3xEN57 zasuwał między nimi z max. prędkością ok. 110 km/h i podróż szybko przeminęła (nieco ponad 3 godziny między 1:00 a 4 z minutami).

zobacz wątek
7 lat temu
~Wojciech

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry