nie polecam!
A ja nie polecę nikomu! Kierowcy i pani pilot czują się jak nie wiadomo kto. Mimo, że dzwoniłam na infolinię i zostałam powiadomiona, że jest jeszcze 10 miejsc i mogę kupić bilet u kierowcy, to...
rozwiń
A ja nie polecę nikomu! Kierowcy i pani pilot czują się jak nie wiadomo kto. Mimo, że dzwoniłam na infolinię i zostałam powiadomiona, że jest jeszcze 10 miejsc i mogę kupić bilet u kierowcy, to kiedy podjechałam po długiej podróży pociągiem, kierowca z panią pilot się uśmiechnęli i powiedzieli, że nie sprzedadzą mi 2 biletów, chociaż mają 10 miejsc, bo trzeba kupować bilety przez internet. Mimo mojego tłumaczenia, pan kierowca stwierdził, że na infolinii pracują niekompetentni ludzie i zostałam wprowadzona w błąd. Była noc, ale pan kierowca wolał mieć 10 miejsc pustych. Nie szanują ludzi. Czekałam 2 miesiące na odpowiedź z centrali w tej sprawie, ale się nie doczekałam. Jak napisałam ponownie w sprawie wyjaśnienia, to kazali mi podać dokładną godzinę rozmowy. Po 2 miesiącach! Napisali to dodatkowo z błędami ortograficznymi, bez znaków interpunkcyjnych i zdanie nawet nie brzmiało po polsku. A przecież nie każda komórka przechowuje takie dane przez 2 miesiące. Ja na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i odradzam każdemu!
zobacz wątek