Widok

Posiadasz spacerówkę x-lander, a twoje dziecko w niej nie siedzi tylko wisi - przeczytaj

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Witam wszystkie mamy posiadające wózek x-lander. Postanowiłam opisać swoją historie bo wiem, że niektóre mamy mają problem, że dziecko w x-landerze nie siedzi, niektóre mamy miały to szczęście i ich wózki są sprawne :)

W innym wątku pisałam, że jestem nie zadowolona ze swojego wózka w zasadzie już od pierwszych chwil użytkowania w gondoli dziecko mi się co chwile zsuwało i musiałam co chwile podnosić (gondola była w taki sposób sposób pochylona ) ale było to do przeżycia gdy małą przeniosłam do spacerówki byłam w pierwszej chwili zadowolona aż do momentu kiedy dziecko samo usiadło a oparcie spacerówkizostało podniesione maksymalnie do góry okazało się, że w wózku dziecko nie siedzi wciąż się zsuwała razem z wkładką redukującą, wyjęłam wkładkę a tu psikus dziecko wciąż zjeżdżało. Mając wózek jeszcze na gwarancji postanowiłam oddać wózek do serwisu a tam oczywiście olewka i zwrócili wózek nic nie robiąc. Kupując w sklepie fotelik samochodowy zobaczyłam, że młoda para planuje zakup właśnie x-landera pospiesznie podeszłam i odradziłam zakup własnie ze względu na wady, które posiadał mój wózek wtedy sprzedawca mi oznajmił, że modele wózków 2010/2011 posiadają wadę siedziska. Postanowiłam bezpośrednio napisać do firmy x-lander i opisać sytuację na potwierdzenie swoich słów wysłałam zdjęcie dziecka "siedzącego" w wózku. W odpowiedzi otrzymałam informację, że x-lander nie potwierdza, że wózki z tych roczników posiadają wady siedziskowe, ale poprosili o ponowne przesłanie wózka. Tak też postanowiłam zrobić, oczywiście Pan w sklepie patrzał na mnie jak na idiotkę która próbuje coś wskórać, po powrocie z serwisu miłe zaskoczenie otrzymałam nowe siedzisko spacerowe w którym uwaga MOJE DZIECKO SIEDZI !. Po odebraniu wózka co od razu rzuciło mi się w oczy to to, że siedzisko bez podnóżka ma inny kąt jest mocno pochylone a moje było lekko. Po włożeniu dziecka do wózka dziecko siedziało na spacerze zero podciągania, wkładka redukująca nawet nie drgnęła wciąż była na swoim miejscu. Do czego dążę - Jeśli posiadacie wózki x-lander i wasze dziecko w spacerówce nie siedzi choć już powinno, wciąż się zsuwa a wy musicie je podciągać, posiadacie ważną gwarancję to walczcie o swoje bo w tym wózku dziecko powinno siedzieć a nie wisieć. Kiedyś jakaś forumka mi napisała, że aby dziecko siedziało musi być blisko poręczy a jest to nie prawda oparte dziecko również siedzi a nie wisi.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
podziwiam cię ze wytrwałość i gratuluje sukcesu -:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No cos w tym jest, bo moja tez dobrze nie siedzi i sie zsuwa tez mnie to drazni,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nataliaanna2011 , dzięki że o tym napisałaś. Mam właśnie x landera z tego rocznika i synek mi w nim zjeżdża, muszę napisać do x landera bezpośrednio.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mój też wisi w tym wózku..w ogóle w nim nie chciał jeździć i wózek wylądował w piwnicy;/ nie wiem gdzie moge mieć paragon itp. ale może wiecie ile czsu jest gwarancja?dzieki za odp
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dodam, że na samym początku napisałam do x-landera i oni poprosili o zdjęcia wózka, a ja stwierdziłam, że nie będę czekała i od razu popędzę do sklepu i oddam na gwarancję bo moja kończyła gwarancja skończy się w lipcu, źle zrobiłam bo przez to nie rozpatrzyli tego pozytywnie, trzeba najpierw trochę z nimi podyskutować mailowo a później dawać wózek do serwisu. W serwisie powinni zrobić ekspertyzę wózka.

Ja ze swoim byłam na skraju załamania co kilka kroków musiałam dziecko podciągnąć spacer to był koszmar. Stwierdziłam, że jak nic nie zrobią wózek będę musiała sprzedać bo innego wyjścia nie widziałam, pozatym szczerze?? byłam miło zaskoczona jak mi wymienili całe siedzisko gdyż mój wózek miał prawie rok.

Gwarancja sklepowa to jeden rok. Później jest gwarancja producenta, ale oddając wózek musisz za całą naprawę zapłacić .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Podbijam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Z tego co mi mówili masz 2lata bezpłatnej gwarancji :/ Nasz wózek co chwilę lądował w serwisie przez bicie przednich kół. Mimo,że dzwoniłam, prosiłam itd. to i tak po 2-3spacerach po serwisie problem wracał i trzęsło całym wózkiem, do tego do siedzisko grrr....Pamiętam,że rozmawiałam nawet właścicielem..ułatwiło to znacznie kontakt ale co z tego jak i tak był ten sam problem :/ wózek w piwnicy,a my kupiliśmy inny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nataliaanna2011 a po tej wymianie siedziska jest możliwość ustawienia oparcia w pionie? chodzi o kąt 90 stopni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
pp

niestety nie, kąt pochylenia oparcia pozostał taki sam zmienił się tylko kąt pochylenia siedziska a reszta bez zmian, a no i z nowym siedziskiem otrzymałam nowe pasy bezpieczeństwa jak dla mnie o niebo lepsze niż poprzednie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
naprawdę chciałybyście same siedzieć pod kątem 90 stopni?

Widzę, że ja miałam szczeście z moim xlanderem, ale mam rok starszy model. Nie narzekam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
chciałabym żeby była możliwość siedzenia pod takim kątem tak jak jest w innych wózkach, widzę że denerwuje to moje dziecko, które ciagle musi się podnosić , jeżeli ta wkładka nie będzie zjeżdżać to może będzie to wygodniejsze, a w ogóle co jest złego w prostym siedzeniu?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dzwoniłam dzisiaj do serwisu X-landera. Mam podobny problem moje dziecko też się zsuwa na spacerach.

Pan serwisant był zdziwiony, że jest taki problem, bo jak twierdzi wszystkie siedziska w wózkach są pochylone do tyłu, żeby dziecko siedziało.

Najpierw próbował mi wmówić, że może moje dziecko samo jeszcze nie siedzi, po czym jednak przekonany, że dziecko potrafi samo siedzieć stwierdził, że mogę sprawdzić kąt pochylenia siedziska za pomocą poziomicy i jeśli będzie źle to wysłać do nich wózek i oni już ocenią czy ma wadę czy nie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
chciałabym podbić wątek
czy ma ktoś kontakt do Natali która ten wątek rozpoczęła?, mam ten sam problem i chciałabym o kilka rzeczy dopytać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
halo jest tu ktoś kto ma ten sam problem i wywalczył coś z firmą?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mąż wysłał do x landera dwa maile i cisza. Chyba musimy do nich zadzwonic
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja wysłałam w piątek maila, dziś z rana mi odpisali, i już czekam na kuriera żeby zabrał do nich wózek
tylko ciekawe co stwierdzą po oględzinach
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej,

czy mowa o tym modelu ? :
http://www.ceneo.pl/;0151886845-10.htm
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak o ten
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to czas ruszyć do boju :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam x landera ;/ ale bede probowala go dopiero jesienia,ciekawe czy ja tez trafilam na taki wozek:(
patka19841@wp.pl
ODBIÓR RZECZY ORUNIA GORNA , WYSYŁKA
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Napisałam do serwisu w tej sprawie w niedziele, w pon mi odpisali żebym przesłała do niech wózek.
Jeśli był kupiony w autoryzowanym sklepie lub u autoryzowanego sprzedawcy (to można sprawdzić u nich) to oni płaca za przesyłkę w obie strony.
Natomiast jeśli wózek kupiliście gdziekolwiek indziej, to za przesyłkę w obie strony płaci Klient - mimo, że posiada się paragon i podpita, oryginalną, gwarancję.
To chyba jakieś nieporozumienie....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no ja akurat kupowałam w autoryzowanym punkcie, więc mój wózek już pojechał do nich na ich koszt
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej,

a czy któraś z Was może miała trochę inny problem z siedziskiem,
bo moje siedzisko od nowości chybocze się, nie trzyma się stabilnie, buja się okrutnie w przód i w tył, wygląda to tak jakby nie było wpięte w ramę. Myślałam że coś jest nie dokręcone ale wszystko jest dobrze zamocowane.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny którym x lander odpisał, pisalyscie do nich przez formularz z ich strony? My mamy x landera xa, założycielka wątku nie wspomina o jaki model chodzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja pisałam na maila z gwarancji:

serwis@deltim.com.pl

Chodzi właśnie o model XA.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja XQ i pisałam na jakiegoś maila właśnie do serwisu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do mnie wrócił dziś z serwisu, napisali że naprawili wkładkę siedziska, jutro go przetestuję i zobaczymy co będzie, dam znać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

jechać czy nie jechać... oto jest pytanie ;) (58 odpowiedzi)

hej jestem mamą 2 dziewczynek - 4 letniej i rocznej na codzien sama zajmuję się dziećmi, bez...

szukam niani Redłowo Wzgórze św. Maksymiliana (7 odpowiedzi)

Witam, poszukuję niani na okres wakacji dla dwójki dzieci, Syn jest samodzielny i w lipcu będzie...

Zabawy/pożyteczne zajęcie dla 3 latka (29 odpowiedzi)

Jestem mamą prawię3 letniej córeczki. Nie pracujei spędzam cały dzień z dzieckiem. Męża nie ma...

do góry