Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Mariola - ocena Chaos 1 dnia, przyjazd do ośrodka o godz. 7:00 a otrzymanie pokoju 15:00....
~Mariola
1

ostatnia odp. 2 tygodnie temu

dodano: 11 września 2025

Laura - ocena Wszystko ok. Ale córka niestety nie miała zapewnionej diety bezglutenowej...
~Laura
1

dodano: 10 września 2025

Gosia - ocena Gdybym miała oceniać biuro w poprzednich latach to zawsze byłoby to 5...
~Gosia
1

Ludmiła - ocena Syn zachwycony pobytem na obozie. Super organizacja dojazdów. Polecam.
~Ludmiła
-

dodano: 30 września 2025

Zuzanna B. - ocena Jeżdżę na poszukiwaczy od 2023 roku, za mną 4 turnusy, 3 letnie i 1 zimowy....
~Zuzanna B.
-

dodano: 28 września 2025

AnnaP - ocena Świetna organizacja, dbałość o szczegóły - informacje dla rodziców, opieka i...
~AnnaP
-

ostatnia odp. 1 miesiąc temu

dodano: 16 września 2025

Tomasz - ocena Moja córka była już 3 razy i z każdego pobytu była bardzo zadowolona.
~Tomasz
-

dodano: 12 września 2025

Magda - ocena Tym razem obóz był udany. Może za sprawą towarzysza. Za pierwszym razem syn...
~Magda
-

Agnieszka - ocena Syn wrócił z obozu bardzo zadowolony. Na nudę nie było czasu. Wszystko było...
~Agnieszka
-

Katarzyna - ocena Po kilku obozach, na których było moje dziecko, mogę powiedzieć, że firma...
~Katarzyna
-

Łukasz - ocena Super organizacja. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Dzieciaki zadowolone....
~Łukasz
-

Sylwia - ocena Moje dzieci są bardzo zadowolone z obozów zorganizowanych przez Poszukiwaczy...
~Sylwia
-

Janusz Strączyński - ocena Super. Mój syn jeździł na te obozy. Teraz jeździ córka. Gorąco polecam
~Janusz Strączyński
-

Anna - ocena Syn wrócił zadowolony z obozu i to juz kolejny raz!
~Anna
-

Agnieszka - ocena Dziecko wróciło bardzo zadowolone z obozu, od razu zapowiedziało, że za rok...
~Agnieszka
-

Hon - ocena Bardzo fajne zajazdy, córka zadowolona i wybrała się kolejny raz z «...
~Hon
-

Elwira - ocena Firma godna polecenia, super kontakt, korzystamy z jej usług od kilkunastu lat.
~Elwira
-