Widok

Poszukuję dobrego specjalisty od endoprotezy stawu biodrowego

Witam

poszukuje dobrego specjalisty odnośnie endoprotezy stawu biodrowego. jestem osobą młoda i chciałabym aby doradzono mi odpowiednią protezę jak i odpowiednio ją zamontowano, abym mogła dalej cieszyć się życiem :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam jestem rehamilitantka i polecam ci zespol lekarzy w kosciezynie a najbardziej ordynatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzięki Bardzo. polecano mi też swissmed albo szpital kolejowy w Gdańsku co o tym sądzisz ??
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7
Mona a co ci sie dzieje z biodrem? ja tez mam z nim powazny problem tez jestem mloda ale mi lekarz odradzil zabieg
jesli chcesz pogadac pisz na gg 4008705
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
niekorzystam z GG . W dzieciństwie miałam obustronne zwichnięcie stawów biodrowych, które było operowane. Informowano mnie, ze w wieku między 30-40 będę musiała wymienić na sztuczny i tak tez wszystko ku temu idzie :( . Ja mama potwierdzenie, ze powinnam to zrobic dlatego też chcę się utwierdzić jeszcze w wyborze specjalisty
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mi lekarz zaproponowal wiskosuplementacje i mysle ze sie na to zdecyduje
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mona ja ci polecam tak jak wyżej rehabilitantka lekarza z Kościerzyny Marek Krzemiński ordynator, profesjonalista w dziedzinie stawów biodrowych. Ja właśnie u niego wymieniałam biodro i już 7lat minęło jak dotąd wszystko w jak najlepszym porządku.Życzę zdrówka
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
dzięki serdeczne , chyba też się zdecyduję
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem zainteresowana kontaktem z pania aby przekonac mojego kochanego wujka kapłana Oblata z Gdańska do operacji.
Moje namiary Franko Elzbieta - e.franko@neostrada.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0