Widok

Praca w Polsce

Wesele Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Czesc dziewczyny, byc moze ten temat nie powinnien sie tutaj pojawic ale mysle, ze niektore z Was niedawno zostaly zatrudnione i sledzily ostatnio rynek pracy, stad moje zapytanie. Czy w Polsce z zatrudnieniem jest juz latwiej, czy faktycznie nie ma juz wymagan typu: osoba 25 lat + 10 letnie doswiadczenie zawodowe? Czy jezeli mam 4-letnie doswiadczenie w pracy administracyjno-biurowej ale nie mam do tego wyzszego wyksztalcenia to mam szanse na taka prace? Ciekawa tez jestem zarobkow, ale to juz inny watek

pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja nie mam doświadczenia w administracji biurowej, a taką pracę od niedawna wykonuję. Wiadomo, jeśli chodzi Ci o wysokie zarobki to zapewne doświadczenie jest ważne.

image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moje koelzanki 2 pracuja jako ksiegowe bez doswiadczenia ale po studiach,jakso 1600 mies. ale jedna na bank przez znajomoscia druga nie jestem pewna.ale slyszalam ze duzo sie nie zmienilo,wiec na razie nie wracam:)

image
image

Oberża Pod Lipami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moja kolezanka wrocila w kwietniu do polski, pracy szukala 2 miesiace i znalazla w biurze za 1700 brutto dziewczyna po studiach - politologia i 2 jezyki z tego co mowila to stratowala na "lepsze" stanowiska ale sie nie udalo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no to może za szybko sie poddała? za 1700br nie poszłabym do pracy

papilio1@op.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moze i za szybko albo sa takie realia nie wiem ale musiala bo kredyt, oplaty, z czegos trzeba zyc
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
po studiach, znajac 2 języki za 1700 br nie poszłabym do pracy

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no chyba ze kredyty itd

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0