Dlaczego obie spółki - operator i obrót udziela sprzecznych informacji?
Wg Energa Obrót mając nowy licznik zdalnego odczytu można ustawić konkretną datę odczytu licznika, która będzie zdalnie zczytywana i dane będą widoczne na ebok.energa.pl ale trzeba w Energa...
rozwiń
Wg Energa Obrót mając nowy licznik zdalnego odczytu można ustawić konkretną datę odczytu licznika, która będzie zdalnie zczytywana i dane będą widoczne na ebok.energa.pl ale trzeba w Energa Operator złożyć wniosek o to. Po odwiedzinach Operatora na Marynarki Polskiej dostałem informacje, że nie ma takiej możliwości a zczytywanie może odbywać się fizycznie przez pracownika Energii i nie można ustalić konkretnej daty odczytu tylko odbywa się to wg harmonogramu....
No ludzie to skoro wszędzie była podawana informacja, że mając licznik zdalnego odczytu można ustawić zdalny odczyt na dany dzień i otrzymywać fv po jego odczycie aby nie latać samemu odczytywać (mam rozliczenie rzeczywiste, czasem zdarzy się zapomnieć a trzeba uważać bo 2mc bez odczytu zmienia automatycznie rozliczenie na szacunkowe), to dlaczego nagle się okazuje, że jednak nie ma takiej opcji?
Chętnie się dowiem jak i gdzie załatwić tą sprawę o ile w ogóle można bo zaraz się okaże, że mimo informacji o takiej możliwości to jednak nie ma opcji aby to ustawić...
Jeśli jest taka możliwość to proszę podać nr tel gdzie można się dowiedzieć i załatwić
zobacz wątek