Odpowiadasz na:

Pytanie do Energii

Dlaczego pracownicy firmy Energa przed podpisaniem umowy na dostawę prądu do lokalu, do którego dopiero się wprowadzam, odsyłają po numer PPE do Biur Obsługi Mieszkańców, Gdańskiego Zarządu... rozwiń

Dlaczego pracownicy firmy Energa przed podpisaniem umowy na dostawę prądu do lokalu, do którego dopiero się wprowadzam, odsyłają po numer PPE do Biur Obsługi Mieszkańców, Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych, skoro Biura Obsługi Mieszkańców nie dysponują takimi danymi jak numer PPE, ponieważ nie oni zawierali umowę na dostawę energii tylko poprzedni użytkownik wynajmowanego lokalu? Taki numer zamieszczony jest zwykle na odwrocie faktury, którą dostaje lokator a nie pracownik Biura Obsługi Mieszkańców. Niezasadne wydaje się odsyłanie ludzi po numer PPE, zwłaszcza, że taki numer można uzyskać w Energa przy ul. Marynarki Polskiej w Gdańsku. Uważam, że Energa odsyłając ludzi, nie szanuje przyszłego klienta już na wstępie przy zawieraniu umowy. Pozyskanie numeru PPE, powinno być wewnętrzną sprawą Energii, a nie osoby która przychodzi zawrzeć umowę. Powinien wystarczyć adres, natomiast dochodzenie do tego jaki jest numer PPE? - przepraszam, ale to ja jestem klientem a nie Energa. To z klientów Energa czerpie zyski a nie odwrotnie. Więc pytanie kto jest dla kogo i kto powinien faktycznie kogo obsłużyć (w tym pozyskać numer PPE)?

zobacz wątek
7 lat temu
~Klient Energa

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry