Szanowni Państwo w Enerdze!
Dlaczego nie udzielają Państwo odpowiedzi na pisma złożone za potwierdzeniem (imienna pieczątka pracownika i datownik) w punkcie obsługi klienta, np. w Galerii Przymorze?
To się nadaje do...
rozwiń
Dlaczego nie udzielają Państwo odpowiedzi na pisma złożone za potwierdzeniem (imienna pieczątka pracownika i datownik) w punkcie obsługi klienta, np. w Galerii Przymorze?
To się nadaje do UOKiK.
Dlaczego tak często konsultanci na Infolinii odpowiadają odmiennie na te same pytania?
Kolejny zapytany mówi, że udzielona mi informacja przez jego poprzednika, jest nieprawdziwa- oczywiście innymi słowami, tak, by nie potwierdzić popełnienia błędu poprzedniego konsultanta.
Po wielu rozmowach z konsultantami, uważam, iż Energa nie dba o właściwe szkolenia, wiedza tych pracowników pozostawia wiele do życzenia, to wina "góry".
zobacz wątek
7 lat temu
~Mieszkanka Przymorza