zgadza się !
ja nie mogę od pół roku wydrukować ze swojego konta na Enerdze faktur. Kiedy loguję się na moje konto , zmuszają mnie do zaakceptowania powyższych warunków (wszystkich zgód marketingowych). Nie...
rozwiń
ja nie mogę od pół roku wydrukować ze swojego konta na Enerdze faktur. Kiedy loguję się na moje konto , zmuszają mnie do zaakceptowania powyższych warunków (wszystkich zgód marketingowych). Nie zgadzam się na to , więc płacę 4 kolejne rachunki na podst. informacji z e-mail. Dzwonię z tym problemem na infolinię. Okazuje się , ze jedynym wyjściem jest rezygnacja z faktur elektronicznych. Chcę zrezygnować , ale nie mogę przez infolinię telefoniczną. Muszę załatwić to osobiście. Tracę dzień urlopu, ponad dychę za parking i ponad 3 godziny w kolejce.
Obecnie czekam na papierową fakturę w domu. Jakbym cofnęła się 20 lat wstecz.
Postępowa Energa.
Mam pytanie do Energii - czy zmuszanie do godzenia się na wszystkie postawiona warunki jest zgodne z prawem ?
Czy Energa uważa , że w ten sposób szanuje swoich klientów ?
zobacz wątek
7 lat temu
~Jolanta klientka niezadowolona