Odpowiadasz na:

Termin płatności

Dzień dobry,
chciałbym poruszyć temat płatności elektronicznych za rachunki poprzez energa24.
Otóż dlaczego naliczane są odsetki za nieterminową wpłatę kiedy zapłata zostaje dokonana w... rozwiń

Dzień dobry,
chciałbym poruszyć temat płatności elektronicznych za rachunki poprzez energa24.
Otóż dlaczego naliczane są odsetki za nieterminową wpłatę kiedy zapłata zostaje dokonana w ostatnim dniu terminu płatności.
Przecież pieniądze przekazywane są na konto firmy w ciągu kilku minut poprzez Blue Media, a Energa uważa, że wpłata jest opóźniona i przy następnym rachunku wystawia notę odsetkową.
Czy macie naprawdę tak kiepski system rozliczeń (o problemach systemu przecież słyszał cały kraj), czy też pracownicy nie potrafią go poprawnie obsłużyć.
Mówiąc szczerze jesteście jedyną firmą która tak działa. Normalnie pojawia się informacja o przyjęciu płatności z zastrzeżeniem, że zostanie rozliczona w terminie 24 czy 48 godzin.
Tak się dzieje w normalnie działających firmach, ale nie u Was.
Mało tego - na zgłoszenie złożone poprzez stronę z zapytaniem (kilkukrotne) nie pojawia się żadna odpowiedź, a sprawa zostaje "odhaczona" jako zakończona.
Nie muszę dodawać, że jest to co najmniej (bardzo delikatnie mówiąc) niegrzeczne.
I nie chodzi tu tylko o mój konkretny przypadek, bo z tego co się dowiedziałem tak są traktowani Wasi klienci.
Kolejna sprawa to brak jakiejkolwiek reakcji na mailowe próby kontaktu z firmą. To już jest chyba więcej niż w/w niegrzeczność. To po prosty brak dobrego wychowania.

zobacz wątek
7 lat temu
~rik

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry