Tytuł artykułu powinien brzmieć; Co pracownicy odpowiadają na rezygnację z taryfy G11K?
W samym pomorskim są tysiące odbiorców w manewrowanych przez Energę w najdroższą taryfę w kraju G11K. Nikt z pracowników BOK nie powiadomił klientów, że doliczana będzie opłata handlowa, a sam prąd...
rozwiń
W samym pomorskim są tysiące odbiorców w manewrowanych przez Energę w najdroższą taryfę w kraju G11K. Nikt z pracowników BOK nie powiadomił klientów, że doliczana będzie opłata handlowa, a sam prąd będzie droższy od zwykłej taryfy G11. Taryfa była sprzedana klientom jako Gwarancja Stałej Ceny, a są w niej progi od zależne od wielkości zużycia prądu. Czyli w miarę zużycia cena prądu wzrasta. Kłamstwo i oszustwo w jednym. To jest jeden z podstawowych problemów oszukanych klientów.
Redaktorze; pisanie reklamowego artykułu o Enerdze jest co najmniej żenujące.
zobacz wątek