Widok

Problemy ze sklepem ram.net czyżby wyłudzenie?

Witam,

22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Niestety u mnie też zadziałał syndrom niskiej ceny i teraz od 3 tygodni nie mam towaru ani pieniędzy.Pozorne oszczędności zostaną stracone na korespondencje ,adwokatów itp. Nie wierzę w ani jedną pozytywną opinie na temat tego sklepu,wszystkie wydają się spreparowne. Wydaje mi się,że sklep jest zorganizowaną grupą do wyłudzania pieniędzy i przygotowuję pozew sądowy w celu aresztowania wspólwinnych kradzieży moich pieniędzy.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
I co, wiele się zmieniło przez te 4 miesiące ? Zabrał mi Pan pieniądze i nie chce oddać towaru.Chyba wie Pan jak to się nazywa w języku prawnym ? Za to grozi 8 lat. I mam nadzieję że stanie Pan przed sądem i odpowie za tą działalność
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
Przyłączam się do wątku. Ja po dłuuuugim oczekiwaniu otrzymałem towar ale.... niekompletny i teraz mam problem z odzyskaniem pieniędzy za niewysłane części
Co najgorsze jedna z wysłanych części nie działa poprawnie i chciałbym ją zareklamować ale strach cokolwiek do nich wysłać bo przepadnie i sprzęt i kasa :/
Czy ktoś wie o toczących się w stosunku do nich postępowaniach ?? Bo chętnie bym się przyłączył.
A doświadczalnie potwierdziłem - większość opinii albo jest moderowana albo dodają sobie sami żeby mieć wysokie noty
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam! I ja również od 03 grudnia oczekuję na zapłacony towar. Niestety bez skutku. W zumi Ramnet podaje inny numer telefonu - tam można dzwonić (58) 347-62-00 i nie jest to infolinia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To jakiś horror. Zamówienie z 6.12, ani widu, ani słychu. Co z tym zbiorowym pozwem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Też mam problem z zamówieniem. Jak u Was?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
RAMnet to kompletne DNO ich słowo i obiecanki są g.....warte to już 12 (dwunasty) dzień od rezygnacji z zamówienia i czekania na zwrot pieniędzy , policja jest już powiadomiona a UOKiK też , jednostronna dyskusja z wami znudziła mi się , jeśli sami nie umiecie sobie poradzić to policja i prokuratura wam pomoże, nie omieszkam także powiadomić innych instytucji które też wam pomogą , trzy tygodnie czekać na realizację zamówienia (mój przelew pracuje na waszym koncie (cwaniaki)

--
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ludzie z Gdańska powiadomcie policję o tym sklepie bo to co tam się dzieje to kryminała
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dokładnie to samo - zamówienie złożone 19.12.2010 r. do dnia dzisiejszego 11.01.2010 r. kompletna cisza. Odpowiedź na anulowanie zamówienia - też cisza. Zastanawiam się nad zgłoszeniem na Policję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ktoś otrzymał od nich kasę po anulowaniu zamówienia?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo żałuję że wcześniej nie zapoznałam się z tymi opiniami. najpierw czekałam 3 tygodnie na przesyłkę, teraz muszę się bujać z uszkodzonym sprzętem który mi przysłali bo nie potrafią załatwić reklamacji a kontaktu z nimi nie ma.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To nie sklep, to piaskownica z nieodpowiedzialnymi małolatami
Oczekuję na realizację zamówienia 12 dni,
brak kontaktu telefonicznego (prócz automatu od kilku dni nikt nie odbiera połączeń),
brak kontaktu e-mail,
permanentne ignorowanie klienta,
strach pomyśleć o realizacji reklamacji,
totalna amatorszczyzna,
nie dziwi fakt, że sklep jest pomijany w ogólnopolskich rankingach na najlepszy sklep internetowy,
Jeśli nie chcecie mieć problemów to trzymajcie się od RAM.net-u z daleka,
niech was nie omami konkurencyjna cena produktów bo nie będziecie mieć okazji się nimi nacieszyć,
przestrzegam przed tym sklepem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
JA również czekałam cierpliwie na przesyłkę. Zapłaciłam przelewem 02. 01.2011, miała dojść 12. 01. 2011. Dzisiaj mamy 22. 01. a przesyłki nadal nie ma. Wysyłałam do firmy jak i Państwo- e-maile, kontaktowałam się drogą komunikatora gadu-gadu, dzwoniłam. Niestety- bezskutecznie. Zupełnie ignorują klienta. Nie odpowiadają. A telefon, jak piszecie- z pewnością- jest dodatkowym źródłem dochodu-35 gorszy brutto za minutę- bez możliwości dodzwonienia się. Można na nim spędzić kilka godzin, tracąc jedynie własne pieniądze i czas. Zrezygnowałam dzisiaj ((drogą e-mail) z zamówienia z żądaniem zwrotu pieniędzy. Zbyt wiele jednak nie oczekuję. Pewnie pieniędzy nie odeślą.
Zastanawiam się tylko (czytając wasze opinie) z kim właściciel firmy jest związany , w jakich kręgach obraca się, że pomimo tylu nieuczciwości jego firma widnieje dalej na rynku, a on nadal jest bezkarny. Przecież piszecie, że zgłaszacie ów fakt oszustwa, zarówno na policję, jak i do UOKiK. Ja także nie zamierzam bezczynnie przyglądać się temu. Ale na ile nasze pojedyncze pozwy i zgłoszenia będą w stanie coś zmienić?????
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
dot. zamówienia 147262
Najgorszemu wrogowi nie życzę stresu na jaki trzeba się nastawić w transakcjach z ta firmą. Terminy realizacji zamówień podawane na stronie fikcyjne, a już informacja typu: czas dotarcia do naszego magazynu-1 dzień roboczy od złożenia zamówienia to kpiny z klienta!!, utrudniony kontakt - uzgodnienia nie mają pokrycia w rzeczywistości. To ma być partner w biznesie, to jest przedszkole nie radzące sobie z organizacją, wykonywaniem umów. Pieniądze przelane niezwłocznie, za to z rozmowy(raz mi się udało dodzwonić i email) nie widzę szans otrzymania towaru.Kwota zakupu ponad 5 tys, środki częściowo pochodzą z dofinansowania na rozpoczęcie działalności, z których muszę się rozliczyć w określonym czasie. To nie dziecinada. Odpowiedzialności nauczą tylko konsekwencje finansowe, ja z tytułu poniesionych strat występuję na drogę sądową !
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wszystkich poszkodowanych działalnością firmy Ram-net proszę o zgłoszenie się do Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą KMP w Gdańsku (siedziba w VIII Komisariacie Policji w Gdańsku ul. Kartuska 245) tel.(0 58) 321 68 22. Czym będzie więcej zgłoszeń tym szybciej zrobią z tym porządek.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zamówienie nr: 147564
Kwota, ok 1600PLN.
Zamówienie: 17.01.2011
Przelew: 18.01.2011
Przesyłka wciąż nie wyszła z magazynu: 31.01.2011 (2 tygodnie po terminie)

Liczne kłamstwa przez telefon, "automatyczne" maile o treści:

"witam,

czekamy jeszcze na dostawę, przepraszamy za opóźnienia, ale dołożymy wszelkich starań, żeby zamówienie zostało wysłane jak najszybciej."

Ogólnie tragedia :(

email: irek1717 at gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Cześć,
Rzecznik konsumenta w Gdańsku 58 323 70 11, dzwońcie!!!
Pani bardzo konkretnie mówi co i jak, ewentualnie można również kontaktować się z Inspekcją Handlową aby jakąś kontrolę zrobiła.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
rzecznik konsumenta mówi wprost - nic nie możemy zrobić - sprawę kierować do policji, prokuratury lub wprost do sądu cywilnego. problem w tym, że jest to niezły cwaniaczek i zamówienia są realizowane a zanim te instytucje raczą ruszyć nieruchawe dupska to najczęściej jest już po sprawie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wystarczy udowodnić jakieś straty poniesione z tytułu niewywiązywania się z terminów zamówienia, tak sądzę. Nie we wszystkich przypadkach policja może coś zdziałać. Wtedy kiedy chcesz zwrotu pieniędzy, anulowałeś zamówienie itd. w innych przypadkach pewnie tylko przyjmą zgłoszenie, nie znam procedur.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sklep ma 30 dni na realizacje zamówienia potem mogą poinformować o trudnościach, jeśli odstępujesz od umowy to maja 7 dni na oddanie pieniędzy przy czym za każdy dzień nalezą się odsetki - tyle teorii. w praktyce może to trwać o wiele dłużej. policja zbiera dowody przesłuchuje zgłaszającego krzywdę i szefa sklepu. a w takim przypadku ram.net mówi mamy dozo zamówień, opóźnienia ale wysyłamy - znacie ta śpiewkę ;) policja nie jest władna zamknąć sklep, mogliby aresztować właściciela tylko za co? prokuratura też będzie miała ciężko dopatrzyć się przestępstwa. a w sądach sprawa zanim będzie osądzona to mnie z pół roku a jak pan ram.net będzie się uchylał to ze dwa potem apelacja, egzekucja i okaże się, że nie ma z czego bo nic nie ma. przykro mi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry