Widok
Problemy ze sklepem ram.net czyżby wyłudzenie?
Witam,
22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
A może napiszemy o tych sytuacjach do TVN Uwaga? Myślę, że zainteresowaliby się tą sprawą i nie daliby oszukać więcej osób przez ten sklep.
http://uwaga.onet.pl/kontakt.html
Pozdrawiam
http://uwaga.onet.pl/kontakt.html
Pozdrawiam
Jestem następnym oczekującym - zlecenie przyjęte 27/08/2010 . - nr. zlecenia 120257 i na razie czekam .Na grzeczne zapytanie po przekroczeniu terminu dostawy towaru dostałem odpowiedź o problemach logistycznych. Po następnym zapytaniu nie dostałem odpowiedzi .Też czekam do poniedziałku - a potem co radzicie robić ?
Z tego co wyniuchałem to widzę ze zrobiła się im górka zamówieniowa .
Towar wysyłają ale z opóźnieniem przekraczającym nawet 2 tygodnie.Mają pełną listę z zamówieniami a jest ich tam paru .Musieli dość do wniosku ze jak dadzą sobie spokój z komunikacją z klientami to może zmniejszą się zamówienia a i mają trochę więcej czasu na zabawę z pakowaniem.
Ja bynajmniej czekam , no bo co mam robić - groźby i prośby nic nie pomogą bo nikt zainteresowany ich nie czyta.
Pocieszam się tym ze nie wypłynął żaden temat o przepadnięciu wpłaconych pieniędzy.
Dzisiaj mija 11 dzień , jak przyjdzie paczka to napisze - mam nadzieje ze nie będzie to rekord czasu dostawy towaru przez sklep internetowy :)
Towar wysyłają ale z opóźnieniem przekraczającym nawet 2 tygodnie.Mają pełną listę z zamówieniami a jest ich tam paru .Musieli dość do wniosku ze jak dadzą sobie spokój z komunikacją z klientami to może zmniejszą się zamówienia a i mają trochę więcej czasu na zabawę z pakowaniem.
Ja bynajmniej czekam , no bo co mam robić - groźby i prośby nic nie pomogą bo nikt zainteresowany ich nie czyta.
Pocieszam się tym ze nie wypłynął żaden temat o przepadnięciu wpłaconych pieniędzy.
Dzisiaj mija 11 dzień , jak przyjdzie paczka to napisze - mam nadzieje ze nie będzie to rekord czasu dostawy towaru przez sklep internetowy :)
a szkoda troche bo naprawde dobre ceny maja i jak na poczatku sierpnia zamawialem towar to bylo zgodnie z tym co pisza na stronie..nie chce zmienic o nich zdania poki jest jeszcze w miare...tez poczekam ale przepada urlop ktory wzialem 2 tyg wczesniej na zrobienie nowego kompa + wgrywanie wszystkich progr..
Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane,
przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale jest trochę prawdy w tym, co napisał Pan "~abcdariusz" - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.
Z poważaniem
przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale jest trochę prawdy w tym, co napisał Pan "~abcdariusz" - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.
Z poważaniem