Widok

Problemy ze sklepem ram.net czyżby wyłudzenie?

Witam,

22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Przeżywam to samo chciałem kupić prezent a tu ani tego ani tego -to nie jest sklep to złodzieje. LUDZIE NIE KUPUJCIE TAM.
PS>nie można się do nich dodzwonić a telefony do nich drogie jak cholera ale to tak specjalnie aby się od nich odwalić ---świnie,żeby komuś z synów czy córek też zabrakło prezentu pod choinkę
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Spoko Basia ja już wysłałem do Pomorskiej inspekcji Handlowej i Ochrony Konsumenta dwa pozwy na Ramnet,Od 2miesiecy nie widzę gotówki sprzętu!A pracownicy się rozłączają podczas rozmów,w sklepie obiecują złote góry!Poczekamy zobaczymy-życzę powodzenia Panu Rafałowi!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
przepraszam za ten nieporządek w.w. - wkleiłam z innego postu i tak się dodało - Proszę moderatora o usunięcie niepotrzebnych reklam itp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trojmiasto.pl - logo

Wiadomości Fakty i Opinie Firmy Katalog firm Turystyka Noclegi- Przewodnik- Zabytki Komunikacja ZTM- SKM- PKP- Korki

Serwisy Dom- Moto- Sport- Nauka- Ogłoszenia- Praca- Biznes- Kino- Rozrywka- Kultura- Rowery- Zdrowie i uroda- Dziecko

Na mieście Imprezy- Kluby- Restauracje Inne Galeria zdjęć- Mapa- Kryminalne- Forum- Ranking- Panoramy- Weselnik- Kartki

Polecamy Sylwester - Animation Now! - X Wydmy - Missa Pro Pace - The Car Is On Fire - O.S.T.R. - Matt Dusk - Świetliki - Kobiety
Repertuar kin Serwis Rozrywkowy Kultura Sport Mapa Ogłoszenia Noclegi Komunikacja English Guide
rejestracja | zaloguj

*
*
* Konto
* Obserwowane
* Wiadomości

szukanie zaawansowane »
nowy wąteknowy wątek

* Trojmiasto.pl»
* Forum»
* RAM.net.pl

~Basia

2010-12-09 12:51

83.31.37.*
Nigdy więcej Ostrzegam przed RamNet !!

NA ALLEGRO TEN PAN MIAŁBY MNÓSTWO NEGATYWNYCH OPINII!!!!NIE POLECAM!
niska cena dysku zewnętrznego zachęciła mnie zarówno na stronę sklepu internetowego ramnet, jak również do jego zamówienia. Zamówienie zostało anulowane ze względu na cytuję " jest to błąd systemu informatycznego, na który nie mieliśmy wpływu, Zadzwoniłam do Ramnetu i upewniłam się czy faktycznie jest taka cena! Dostałam odpowiedź od Waszego pracownika potwierdzającą i że dostawa dotrze w dniu jutrzejszym,
na moje pytanie czemu już nie ma tych dysków w sklepie internetowym - odpowiedział pan , że moje zamówienie było ostatnie na liście zamówień.
Spytałam się też z jakiego powodu jest w takiej przystępnej cenie. W odpowiedzi uzyskałam informację, że wszystko w porządku - mogę wpłacić pieniądze, co też dziś z rana uczyniłam. Nadto dostałam potwierdzenie mojego zamówienia w przesłanym mailu Sklep promuje się jako b tani sklep internetowy - więc zawierzyłam zarówno informacji na stronie www, potwierdzeniu mailem i rozmowie z pracownikiem tego sklepu i zapłaciłam za dysk. W odp. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli jest Pani zainteresowana realizacją na zamówienia na inny dysk prosimy o złożenie nowego zamówienia i w komentarzu proszę zaznaczyć jaką kwotę i o jakiej wysokości Pani już wpłaciła w związku z wcześniejszym zamówieniem. Oczywiście oferowane dyski były około 2 razy droższe. Zgodziłam się na przysłanie dysku o podobnej pojemności ale w cenie już zapłaconej czyli podtrzymałam swoje żądania by przesłano mi zamówiony i od razu zapłacony dysk zewnętrzny .Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie . cyt.Powstała bowiem umowa wiążąca obie strony. Ja ze swojej strony płacąc Państwu wymagalną w umowie (zamówieniu i potwierdzeniu telefonicznym i mailowym) kwotę wywiązałam się. Proszę więc Firmę Ram.net o wywiązanie się z przyjętego i potwierdzonego dwukrotnie zamówienia.
Przekazałam adresując mail do właściciela sklepu- cyt Przekazuję Panu moją korespondencję z Pana pracownikiem P. Piotrem Margasem.
Bardzo proszę o podjęcie działań zmierzających do jak najszybszego zakończenia mojego zamówienia. W poszukiwaniu opinii na temat pańskiej firmy natknęłam się również na szereg opinii negatywnych, niemniej zawsze stanowisko Pana świadczyło o o tym, że próbuje Pan wyjaśniać niefortunne zdarzenia. Chcąc uniknąć podobnego - przekazuję Panu sprawę z prośbą o przedstawienie mi ostatecznego stanowiska w tej sprawie już dziś. Jakby Pan się czuł w podobnej sytuacji i jakiego rozwiązania oczekiwałby Pan od swojego kontrahenta. Ja tego oczekuję od Pana
Od właściciela p Rafała Modzelewskiego nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Potem następne maile moje już o zwrot moich zapłaconych pieniędzy. Otóż firma obracała do ( od 22 listopada do 7 grudnia 2010 ) moimi pieniędzmi ,konsultowałam moje położenie z Konsultantem Krajowego Rejestru Dłużników - ale z uwagi, że nie prowadzę firmy - nie mogli nic zdziałać.Poinformuję jeszcze Rzecznika Praw Konsumenta w Gdańsku. Niech wiedzą jaki mają sklep internetowy i co prezentuje sobą właściciel.
Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie. Niepotrzebne moje zdenerwowanie, czas oczekiwania na zakup i przedłużenie terminu zakupu nowego dysku o czas negocjacji --
Łudziłam się bowiem, że właściciel ma trochę kupieckiego honoru swoją "pomyłkę" potraktuje jako promocję sklepu. Nawet się nie odezwał, nie przeprosił .....fe !

* odpowiedz odpowiedz
* zgłoś do moderacji
* popieram tę opinię 0 / nie zgadzam się z tą opinią 0

regulamin forum - kontakt: forum@trojmiasto.pl
Warte uwagi: Pensjonat Gdańsk - Forum Przymorze - Forum Jelitkowo - Forum Karczemki - Forum Letnica

O portalu- Logo- Reklama- Polityka prywatności- Kontakt- Praca w portalu- Mapa serwisu- Logowanie

© Copyright 1998-2010 Gdańsk, Gdynia, Sopot - Portal Regionalny trojmiasto.pl


mimo osobnego wątku dodałąmrónież informację w tym właśnie wątku
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rafał Modzelewski-Panie Rafale jest tam zwykłym cwaniakiem,ciekawe czy jest pan taki mądry powiedzieć klientowi wprost że macie go w d...jak wpłaci wam pieniądze!do zobaczenia!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proszę Państwa!
TO NIE JEST FIRMA, to przedszkole, w którym bawią się za nasze pieniądze.
Czekam. Dziś anulowałam zamówienie, zgodnie z prawem muszą mi wysłać pieniądze do 24 h. a jest to kwota ok. 2000zl.
tak się składa, że sprawa jest już na biurku UOKiK czekam tylko na działania tego dupk.a- człowiek nie potrafi prowadzić działalności gospodarczej. ~GrzegorzaN, czy odzyskałeś towar bądź zwrot pieniędzy? Żałuję, że nie sprawdziłam wcześniej kompetencji pracowników i Pana R. M. Clowna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
W dniu 03.07.2010 r kupiłem mysz MT 1065 zamówienie nr.109787.Po miesiącu mysz przestała działać. I tu zaczyna się horror. W dniu 19.08.2010 wysłałem wadliwą mysz do Ram Net i cisza. Nie odpowiadają na maile,nie odzywają się na GG a dodzwonić się tam jest niemożliwe (pojawia się w słuchawce komunikat - nie rozłączaj się jesteś trzeci w kolejce,potem jesteś drugi następnie jesteś pierwszy i następuje rozłączenie)-wisiałem kilka razy po 10 min. na telefonie, wybuliłem kasę za połączenie i nie porozmawiałem. W dniu 04.10.2010 wysłałem listem poleconym ponaglenie i nic... Z zakupu byłem zadowolony ale nie życzę klientom tej firmy załatać tam reklamację.
Do dzisiaj nie ma kontaktu ani myszy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam ten sam problem!!!! Zamówienie nr 127682, dawno już anulowane czekam na pieniądze 15 dni, prawie 1800 zł, zero odzewu! Jutro z tym ide na policje!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Panie niejaki Rafale Modzelewski
dlaczego jakoby nigdy nie ma Pana firmie,
skoro Pan pisze ,że sam pakuje towar na zapleczu .
Ci przestraszeni chłopcy ( pana pracownicy ) zawsze odpowiadają ,że Pana nie ma w firmie.
Jak można się z panem skontaktować? .
Chciałbym Pana zatrudnić do prowadzenia cyklu szkoleń na temat :
" jak nie należy prowadzić biznesu "
To co się wyrabia w tym Ramnecie za Pana przyzwoleniem ( czy raczej za Pana poleceniem ) to jest jakieś kuriozum .
Jak opowiadam moim znajomym o formie prowadzenia biznesu przez Pana to nikt mi nie wierzy .
Kiedy pooddaje Pan pieniądze ludziom ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja już czekam 5 tygodni. Od momentu wysłania im karty graficznej która była uszkodzona. Napisali 27 sierpnia swój ostatni e-mail że "Towar zostanie wysłany do serwisu i naprawiony". i od tego czasu nic. ani widu ani słychu.

Sklep to wielka pomyłka, tym sklepem Policja powinna się zainteresować.
Wyłudzenie pieniędzy, oszustwo internetowe.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
*zbiorową skargę oczywiscie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Proponuję złożyć zbiorowy spór do UOKiKu bo to jest już irytujące...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moje zamówienie złożone 12.09 miało termin dostawy 23.09,
Towaru nie ma. Informacji żadnej także, akontaktu nawiązać nie da się za cholerę...
A na ich koncie leżą moje cztery tysie...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niestety Panie Rafale za wcześnie na optymizm.
Może podzieli się Pan informacją kiedy zacznie zacznie działać dział reklamacji. Na podstawie własnego doświadczenia mogę stwierdzić,że nie istnieje albo wykonuje 200% normy w magazynie.
Obecnie próba kontaktu telefonicznego w z działem reklamacji kończy się automatyczny komunikatem z zaproszeniem do zakupów na stronie (rozbrajające). Kontakt przez gg i email bez odpowiedzi.
Ponad 2 tygodnie codziennie monituję o odpowiedz na emaila
Oczywiście bez żadnego oddzewu.
Czyżby jedyną formą dochodzenia roszczeń reklamacyjnych była droga sądowa.
Muszę przyznać ze w żadnym sklepie internetowym nie spotkałem się z takim lekceważeniem.
Tak więc nawet jeżeli czas realizacji wróci do normy ale nie zmieni sią stosunek do klienta to kupowanie w RAM.NET będzie przedsięwzięciem wysoce ryzykownym niczym "rosyjska ruletka".
Sposób postępowania firmy wskazuje na to że realizuje zasadę: "sprzedać jak najwięcej i zapomnieć" .
Przyszłych potencjalnych klientów zachęcam do próbnego kontaktu z działem reklamacji aby mieli świadomość co ich może spotkać w przypadku jakiegokolwiek problemu.
Jeżeli ktoś lubi wrażenia i ryzyko to może dokonać zakupu w RAM.NET.
(moje transakcja faktura 10981 z 17.08.2010)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam nadzieję, że warto ufać Wam na słowo. Zamówienie nr 122658 na kwotę ponad 800 zł zostało złożone 7 września. Przewidywany termin dostawy 14.09. Kontaktowałem się dwa razy na gg, raz przez maila. Telefonicznie nawet nie próbowałem. Mam cichą nadzieję ze do konca tygodnia przesyłka zostanie wysłana
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
cieszę się razem z Panem i potwierdzam - wychodzimy na prostą! :) W tej chwili magazyn pracuje na 200% normy i nadrabiamy zaległości, będzie dobrze, do końca września wrócimy do realizacji zamówień "z dnia na dzień" :)
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Witam ponownie
Wczoraj wieczorem dostałem maila z informacją o zrealizowaniu zamówienia, dzisiaj dostałem paczkę, jest OK!
Wydaje się, że RAM.NET wychodzi na prostą
Pozdrawiam
Mirek
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Niestety ja nie otrzymałem podobnie żadnej odpowiedzi 03-09-2010 wykonałem przelew (zamówienie 121672). Jak na razie jeszcze poczekam ale i moja cierpliwość powoli się kończy. Pożyjemy i zobaczymy, faktycznie szkoda by było aby tak fajny sklep okazał się niegodny zaufania.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też dostałem info ze dzis ma być paczka, jak kurier to przywiezie to sprawdze czy napewno jest wszystko przy kurierze, żeby nie było potem. Napisze na pewno czy dotarła paczka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Obiecałem się odezwać jak dostane paczkę , ale jak dostałem to zabrałem się do składania kompa i trochę mi zeszło .
Wiadomość przyszła o nadaniu paczki w 13 dniu a w następnym kurier przyniósł paczkę , ładnie zapakowaną z zamówioną zawartością .
Nie minęło dwa tygodnie i paczka była w domu ;)
Pozdro.
abcdariusz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry