~Basia
83.31.37.*
(15 lat temu) 9 grudnia 2010 o 13:00
Trojmiasto.pl - logo
Wiadomości Fakty i Opinie Firmy Katalog firm Turystyka Noclegi- Przewodnik- Zabytki Komunikacja ZTM- SKM- PKP- Korki
Serwisy Dom- Moto- Sport- Nauka- Ogłoszenia- Praca- Biznes- Kino- Rozrywka- Kultura- Rowery- Zdrowie i uroda- Dziecko
Na mieście Imprezy- Kluby- Restauracje Inne Galeria zdjęć- Mapa- Kryminalne- Forum- Ranking- Panoramy- Weselnik- Kartki
Polecamy Sylwester - Animation Now! - X Wydmy - Missa Pro Pace - The Car Is On Fire - O.S.T.R. - Matt Dusk - Świetliki - Kobiety
Repertuar kin Serwis Rozrywkowy Kultura Sport Mapa Ogłoszenia Noclegi Komunikacja English Guide
rejestracja | zaloguj
*
*
* Konto
* Obserwowane
* Wiadomości
szukanie zaawansowane »
nowy wąteknowy wątek
* Trojmiasto.pl»
* Forum»
* RAM.net.pl
~Basia
2010-12-09 12:51
83.31.37.*
Nigdy więcej Ostrzegam przed RamNet !!
NA ALLEGRO TEN PAN MIAŁBY MNÓSTWO NEGATYWNYCH OPINII!!!!NIE POLECAM!
niska cena dysku zewnętrznego zachęciła mnie zarówno na stronę sklepu internetowego ramnet, jak również do jego zamówienia. Zamówienie zostało anulowane ze względu na cytuję " jest to błąd systemu informatycznego, na który nie mieliśmy wpływu, Zadzwoniłam do Ramnetu i upewniłam się czy faktycznie jest taka cena! Dostałam odpowiedź od Waszego pracownika potwierdzającą i że dostawa dotrze w dniu jutrzejszym,
na moje pytanie czemu już nie ma tych dysków w sklepie internetowym - odpowiedział pan , że moje zamówienie było ostatnie na liście zamówień.
Spytałam się też z jakiego powodu jest w takiej przystępnej cenie. W odpowiedzi uzyskałam informację, że wszystko w porządku - mogę wpłacić pieniądze, co też dziś z rana uczyniłam. Nadto dostałam potwierdzenie mojego zamówienia w przesłanym mailu Sklep promuje się jako b tani sklep internetowy - więc zawierzyłam zarówno informacji na stronie www, potwierdzeniu mailem i rozmowie z pracownikiem tego sklepu i zapłaciłam za dysk. W odp. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli jest Pani zainteresowana realizacją na zamówienia na inny dysk prosimy o złożenie nowego zamówienia i w komentarzu proszę zaznaczyć jaką kwotę i o jakiej wysokości Pani już wpłaciła w związku z wcześniejszym zamówieniem. Oczywiście oferowane dyski były około 2 razy droższe. Zgodziłam się na przysłanie dysku o podobnej pojemności ale w cenie już zapłaconej czyli podtrzymałam swoje żądania by przesłano mi zamówiony i od razu zapłacony dysk zewnętrzny .Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie . cyt.Powstała bowiem umowa wiążąca obie strony. Ja ze swojej strony płacąc Państwu wymagalną w umowie (zamówieniu i potwierdzeniu telefonicznym i mailowym) kwotę wywiązałam się. Proszę więc Firmę Ram.net o wywiązanie się z przyjętego i potwierdzonego dwukrotnie zamówienia.
Przekazałam adresując mail do właściciela sklepu- cyt Przekazuję Panu moją korespondencję z Pana pracownikiem P. Piotrem Margasem.
Bardzo proszę o podjęcie działań zmierzających do jak najszybszego zakończenia mojego zamówienia. W poszukiwaniu opinii na temat pańskiej firmy natknęłam się również na szereg opinii negatywnych, niemniej zawsze stanowisko Pana świadczyło o o tym, że próbuje Pan wyjaśniać niefortunne zdarzenia. Chcąc uniknąć podobnego - przekazuję Panu sprawę z prośbą o przedstawienie mi ostatecznego stanowiska w tej sprawie już dziś. Jakby Pan się czuł w podobnej sytuacji i jakiego rozwiązania oczekiwałby Pan od swojego kontrahenta. Ja tego oczekuję od Pana
Od właściciela p Rafała Modzelewskiego nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Potem następne maile moje już o zwrot moich zapłaconych pieniędzy. Otóż firma obracała do ( od 22 listopada do 7 grudnia 2010 ) moimi pieniędzmi ,konsultowałam moje położenie z Konsultantem Krajowego Rejestru Dłużników - ale z uwagi, że nie prowadzę firmy - nie mogli nic zdziałać.Poinformuję jeszcze Rzecznika Praw Konsumenta w Gdańsku. Niech wiedzą jaki mają sklep internetowy i co prezentuje sobą właściciel.
Zrezygnowałam z aukcji internetowych - w których bym kupiła dysk zewnętrzny w podobnej cenie. Niepotrzebne moje zdenerwowanie, czas oczekiwania na zakup i przedłużenie terminu zakupu nowego dysku o czas negocjacji --
Łudziłam się bowiem, że właściciel ma trochę kupieckiego honoru swoją "pomyłkę" potraktuje jako promocję sklepu. Nawet się nie odezwał, nie przeprosił .....fe !
* odpowiedz odpowiedz
* zgłoś do moderacji
* popieram tę opinię 0 / nie zgadzam się z tą opinią 0
regulamin forum - kontakt: forum@trojmiasto.pl
Warte uwagi: Pensjonat Gdańsk - Forum Przymorze - Forum Jelitkowo - Forum Karczemki - Forum Letnica
O portalu- Logo- Reklama- Polityka prywatności- Kontakt- Praca w portalu- Mapa serwisu- Logowanie
© Copyright 1998-2010 Gdańsk, Gdynia, Sopot - Portal Regionalny trojmiasto.pl
mimo osobnego wątku dodałąmrónież informację w tym właśnie wątku
2
0