Widok

Problemy ze sklepem ram.net czyżby wyłudzenie?

Witam,

22.08.2010 złożyłem w firmie ram.net zamówienie na kwotę 2239,56 zł
jeszcze w ten sam dzień dostałem maila, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji i proszą o przelew i potwierdzenie- tak też zrobiłem. Przewidywany czas dostarczenia na 27.08.2010. Dziś mamy 31.08.2010 i żadnego odzewu od sklepu. Napisałem do nich 2 maile i napisałem na gg, żadnego odzewu. Próbując się do nich dodzwonić można się zdenerwować: (jesteś 6 w kolejce a później Cię rozłącza) i można tak w kółko. Mój numer zamówienia 119142.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zadzwoniłem do Federacji Konsumenta. Pani poinformowała mnie o postępowaniu uproszczonym, o co w nim chodzi? (sądownie)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wpisz w google ale chodzi głównie o to, że do sprawy takiej jak zakup w sklepie internetowym składasz pozew na gotowym formularzu (nie musisz sam pisać pozwu) i to jest właściwie to całe uproszczenie. są oczywiście inne niuanse ale raczej na tym etapie są one nieważne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oddawaj kasę wyłudzaczu i nie pieprz tutaj głupot. Jest luty i mam ten sam problem co moi przedmówcy. Każdy zrozumiałby obsuwę w czasie, ale brak informacji na ten temat oraz niemożność skontaktowania się z pańskim przybytkiem powoduje takie nastawienie i reakcje. Moje zamówienie 150029. Czekałem do wczoraj!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
moze jakis pozew zbiorowy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Na zwrot kasy nie masz co liczyc chyba ze lamiac tym sk....nom rece ja tez jestem oszukany i wyglada na to ze ujdzie im to bezkarnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
irek 1717 raczej nie ma co liczyc na zwrot kasy te same maile do ciebie wyslali to wysylaja wszystkim mi obiecali pieniadze na jutro wieczorem (wczoraj anulowalem zamowienie)ale sadzac po ich podejsciu do sprawy to z tego nici maja to w d... a na konkretne pytania udzielaja zawsze pokretnych odpowiedzi..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jaki pozew? jeśli jak na razie, z dużym opóźnieniem wszyscy dostają towar to nic nie zrobisz.

To wszystko przypomina mi historię "Hurtowni RTV Giżycko"
Na początku wszystko pięknie, paczki next day
Później opóźnienia 1 tydzień 2, 3

aż firma padła,

porostu żyją na przedpłatach klientów, jak kasy zabraknie na zapłacone zamówienia to padną

A ludzie będą u nich kupować, bo jest np. 3 zł taniej w porównaniu z innym, większym sklepem

Nikt z resztą nie czyta komentarzy na ceneo przed zakupem, a wyraźnie widać że prawie wszystkie pozytywy są lipne
w stylu: super kontakt, przesyłka next day
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zamówiłem towar 13.02.2011 ( niedziela ) towaru nie było na magazynie - dostępność 1 dzień kasę wpłaciłem w Lukasie ( czyli ich banku ) 15.02.2011 więc pieniądze był w 2 sekundy po złożeniu mojego podpisu. Wystawili mi paczkę na 18.02.2011, 17.02.2011 pisali, że od dystrybutora odbierają paczkę z moim zamówionym towarem i tego samego dnia paczkę wysyłają do mnie tak aby na 18 była. Cóż, 18.02.2011 jeden nr GG mówi, że za późno zaksięgowali pieniądze i paczki mojej nie wysłali dnia 17.02.2011 ( mimo że kasę mieli już 15.02.2011 !!. Drugi zaś nr GG mówi, że nie dostali mojego towaru od dystrybutora. Porażka... połakomiłem się na te kilka groszy taniej. Pisałem im wyraźnie, że lada dzień mam delegację za granicę i paczki nie odbiorę. Czemu byłem tak głupi, aby nie wybrać przesyłki za pobraniem, wtedy kupiłbym gdzie indziej a oni by mogli mnie pocałować w pompkę, teraz 330 zł leży na ich koncie.

Mam do nich 2 numery, jeden stacjonarny bez żadnej sekretarki a drugi komórkowy, dziś będę atakował czy są to numery poprawne. Zdobyłem je gdzieś na forum typu PCLab....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
no to podaj nam te numery, może ktoś ma adres właściciela firmy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Odziwo numery sa wszelako dostepne.

504 422 522
583 476 200
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html#

Piszcie tutaj swoje uwagi i pretensje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Napisałem temat na innym forum i wiecie co sie dowiedziałem ?

Oto wypowiedzi innych:

Wysłany: Wczoraj 13:21 Temat postu:

Pracownicy graja na lanie cały czas.
Na zapleczu ciasnota jak skurczybyk.
Wystarczyło poczytać recenzje tego sklepu.

Wysłany: Wczoraj 11:21 Temat postu:

Powierzchnia sklepu to góra 30~40m2 gdzie jak wchodzisz to stoja po prawej stronie maly stolik i krzeslo, a ci goscie siedza przy starym biurku, siedzi ich 3 jak sledzie, maja po lapku, z czego jeden koleś nie wiem co tam robi bo deczko nieogar, pewnie zapindala po redtubach, a na przeciwko nich duze krzeslo dla klienta. Do sklepu wejdzie max 6 osob w zimowych kurtkach, reszta musi stac jak śledzie albo jeszcze gorzej - przed sklepem. Brak klimatyzacji, ci co pracują na magazynie potykają się o pudełka ze sprzętem bo taki tłok mają. Pudełka ze sprzętem są upchnięte w jedno gówno, tak że jakbyś wyjął coś, reszta zaraz się wysypie. Wieczny hałas, ich głupie śmiechy, myślą że są fajni. Typowe buractwo. To akurat duży minus bo ceny mają fajne.

Wysłany: Wczoraj 11:13 Temat postu:

Doskonale znam ten sklep, ponieważ raz kupowałem u nich kostkę 2GB ramu. Zrobiłem tak że zamówiłem przez neta, i pojechałem po odbiór bo nie mam daleko. Jakoś w piątek zamówiłem, we wtorek byłem, nie było naturalnie (postałem sobie 1,5h w kolejce). Kazali przyjechać w piątek i towar był, ale kolejne 1,5h w kolejce. Sklep jest mały jak 2 zł, tłok, brak miejsca, ich magazyn to szkoda gadać, lepiej wygląda pokój zbuntowanej 15 latki z miesiączką co chwila. Ich "telefoniczna linia" to porażka, typowe naciąganie. Ale towar dostałem i może kiedyś jeszcze coś u nich kupie. Jak mówię, najlepiej to robić albo paczka pobraniowa, albo jechać osobiście. Bo tak, to można się ładnie naczekać.

Wysłany: Wczoraj 10:05 Temat postu:

Ten sklep to śmiech na sali.
Zamawiałem tam cześci, ponad 1000 zł. Po jakimś czasie wszystko zaczęło się sypać. Dysk, zasilacz, karta graficzna i potem jeszcze jeden dysk drugiego dnia po zakupie. Na nowe części czeka sie baardzo długo i ciągle trzeba ich upominać.


======================


Już wiecie czemu pracownicy nie odpisują.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowni Państwo, stanowczo odradzam zakupy w sklepie ram.net.pl. 1. opóźniają się z terminem dostarczenie zamówienia - w moim przypadku ok 9 dni, 2. nie kontaktują się z klientem w sprawie opóźnienia i nie informują o terminie dostawy, 3. przysłali mi fakturę na firmę, która nie istnieje i na moją prośbę wystawienia właściwej odmawiają, zadając jednocześnie, abym to ja skorygowała fakturę. Do tego dochodzi dość zaskakujący stopień bezczelności i ignorancji wobec klienta. STANOWCZO ODRADZAM
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam! Nigdy więcej niczego w ram.net nie kupię. Oferują na stronie towar, którego nie mają w magazynie. Sprzedawca potwierdza, że towar jest i wyślą w ciągu 2-3dni. Zamawiam towar, dokonuję wpłaty, po czym po 2 dniach okazuje się, że nie mogą wysłać, bo nie mają, a na zwrot pieniędzy każą czekać bite 7 dni!!! Pomimo ich błędu blokują pieniądze i nie przyjmują do wiadomości żadnych argumentów. Z szefem skontaktować się nie można - nieuchwytny. Handlowcy nieodpowiedzialni, niekompetentni, nieżyczliwi, uprzejmość kończy się w momencie wpłynięcia kasy na konto firmy. Szczęście mi dopisało przynajmniej o tyle, że zwrot pieniędzy - no po 9 dniach - nastąpił. Dziś już piszę o tym spokojnie, ale ile nerwów to mnie kosztowało! Dołączam się do moich przedmówców: Nigdy więcej ram.net!!! A nieuczciwy właściciel powinien mieć zakaz prowadzenia działalności.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

zamawiajcie towar za pobraniem i go nie odbierajcie

taka akcja na oszustów
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
rowniez zostalem oszukany i kieruje sparwe do sądu, nie mam zamiaru juz czekac dłuzej - od 5 tyg brak pieniedzy na koncie!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem jednym z poszkodowanych przez tą firmę i nie zamierzam się poddać. Bez względu czy oddadzą mi w końcu pieniądze czy nie. Rozmawiałem z prawnikiem, który zajmie się tym tematem, ale potrzebne jest więcej materiałów od poszkodowanych. Jeśli macie jakikolwiek dokument stwierdzający, że zawarliście umowę kupna-sprzedaży z firmą Ram.Net, wyślijcie mi go na adres: dw62303@gmail.com. Jeśli były problemy z serwisem, gwarancją lub brakiem paragonu lub faktury, napiszcie o tym. Jeśli połączymy działania, ktoś w Gdańsku przestanie się cieszyć...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oszust i kręciarz, wystawia do sprzedaży towary w bardzo atrakcyjnych cenach celem ściągnięcia od klientów gotówki na dalsze prowadzenie nieudolnej działalności handlowej. Po otrzymaniu pieniędzy twierdzi, że nie może zrealizować zamówienia w oferowanej cenie. Podaje nową oczywiście wyższą. Po rezygnacji, odstąpieniu od umowy, pieniędzy nie zwraca. Klientów którzy płacą " z góry" traktuje jako instytucję finansową korzystając z wpłaconych środków. Sklep żenada, zero kontaktu. Śmiem twierdzić, że sprzedawca celowo tak postępuje aby łatać swoje braki finansowe. Sugeruję składanie zawiadomień do prokuratur, można za pośrednictwem policji w kierunku przywłaszczenia ew. oszustwa. Ponadto pozew cywilny i wpis do rejestru dłużników.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oszukali na i dalej bezkarnie działają, naciągając kolejnych klientów!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://e-interwencja.pl/uwaga-na-sklep-ramnetpl.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry