Widok
Profesjonalizm tej firmy nie miesci sie nawet w jakiejkolwiek skali :)
w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :)
jakosc uslug - byc moze dobra czy dostateczna ale co z tego jak abonent traci nerwy czas i zdrowie w nieprofesjonalnych kontaktach z operatorem.
oferta - ogolnie ok ale bez szalenstw co w dzisiejszych czasach kiedy trzeba przyciagnac klienta za wszelka cene odbierane jest jako uwstecznianie sie...
teraz odrobine szerzej...
jestem nowym klientem, jeszcze nie zaczalem korzystac na dobre z uslug tej firmy a juz powstal naprawde bardzo duzy niesmak zarowno w kwestii oferty jaka mi przedstawiono w stosunku do tej ktora moglem jak to sie pozniej okazalo uzyskac jak i w kwestii ogolnej obslugi przez tak zwanych konsultantow zarowno w biurze jak i na infolinii... po podpisaniu umowy okazuje sie ze nieprofesjonalizm w obsludze klienta az poraza... jedni twierdza ze cos jest wlaczone a pozniej okazuje sie ze nie jest innym razem ktos twierdzi ze mozna cos zalatwic w danym momencie pozniej okazuje sie ze trzeba dzwonic ponownie pozniej az do skutku.. ogolnie na nie i to bardzo na nie.. szkoda tylko ze oczekiwania byly tak bardzo pozytywne... :) pozdrawiam wszystkich chcacych cieszyc sie ze wspolpacy z TA firma.. krzak :)
jakosc uslug - byc moze dobra czy dostateczna ale co z tego jak abonent traci nerwy czas i zdrowie w nieprofesjonalnych kontaktach z operatorem.
oferta - ogolnie ok ale bez szalenstw co w dzisiejszych czasach kiedy trzeba przyciagnac klienta za wszelka cene odbierane jest jako uwstecznianie sie...
teraz odrobine szerzej...
jestem nowym klientem, jeszcze nie zaczalem korzystac na dobre z uslug tej firmy a juz powstal naprawde bardzo duzy niesmak zarowno w kwestii oferty jaka mi przedstawiono w stosunku do tej ktora moglem jak to sie pozniej okazalo uzyskac jak i w kwestii ogolnej obslugi przez tak zwanych konsultantow zarowno w biurze jak i na infolinii... po podpisaniu umowy okazuje sie ze nieprofesjonalizm w obsludze klienta az poraza... jedni twierdza ze cos jest wlaczone a pozniej okazuje sie ze nie jest innym razem ktos twierdzi ze mozna cos zalatwic w danym momencie pozniej okazuje sie ze trzeba dzwonic ponownie pozniej az do skutku.. ogolnie na nie i to bardzo na nie.. szkoda tylko ze oczekiwania byly tak bardzo pozytywne... :) pozdrawiam wszystkich chcacych cieszyc sie ze wspolpacy z TA firma.. krzak :)
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: -
awaryjność: 4
dodatkowe usługi: 3
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
2.0
* maksymalna ocena 6
Mieszkam w Kwidzynie. Byłam przez 4 lata w miarę usatysfakcjonowana korzystaniem z MM. Ale dziś na własnej skórze przekonałam się,że muszę zgodzić się z wieloma negatywnymi opiniami tu umieszczonymi.Nie dość, że przez pół godziny bezskutecznie próbowałam połączyć się z infolinią, słysząc li-tylko sekretarkę automatyczną i reklamy,to wreszcie, gdy udało mi się połączyć z konsultantką, owa pani wykazała się kompetencją mniej niż średnią .To ewidentny przykład, jak traktuje się starych klientów. Zmuszona zostałam do wizyty w biurze obsługi klienta. Wprawdzie trzeba tam czekać w kolejce, ale Panie są miłe i kompetentne i to najpewniej pozytywny wyjątek potwierdzający regułę negatywną. Mimo satysfakcjonującej obsługi, która na pewno jest wyjątkiem i mimo info,iż obciążona zostanę finansowo, planuję rezygnację z usług MM.