Widok

Projekt elewacji - szukam studentów architektury

Szukam studentów architektury, którzy mogliby wykonać dla mnie projekt elewacji domu jednorodzinnego. Chętnych proszę o kontakt: elewacjagdansk@wp.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja również byłabym zainteresowana zleceniem studentowi wykonania projektu elewacji budynku typu bliźniak. Chętnych proszę o kontakt na maila: filipon@o2.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
pajdkaa@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie jestem już wprawdzie studentką, ale absolwentką i z chęcią i niedrogo podejmę się projektu elewacji. Wyślę ofertę na maila, ale polecam się wszystkim zainteresowanym.
Mój e-mail: jajuliab@poczta.onet.pl
Zlecę wykonanie projektu elewacji domu.
Jeszcze raz polecam się. Jestem absolwentką wydziału architektury z 5-letnim doświadczeniem w biurach projektowych.
Z chęcią i niedrogo podejmę się projektu elewacji.

e-mail: jajuliab@poczta.onet.pl
tel. 728833854
Witam,

zlece wykonanie projektu elewacji domu w Gdyni Dabrowie. Kontakt: dariusz.wroniak@op.pl
Dzień Dobry,
Polecam swoją pracownię. Autorska pracownia architektury Ziółkowska Studio specjalizuje się w projektach z zakresu architektury mieszkaniowej i usługowej oraz architektury wnętrz. Proszę o kontakt:)
http://www.ziolkowskastudio.pl
biuro@ziolkowskastudio.pl
Jaka jest mniej więcej cena takiego projektu pozdrawiam.
Proszę o kontakt na adres biuro@ziolkowskastudio.pl
Do wyceny potrzebuję więcej informacji, ale na pewno dojdziemy do porozumienia w kwestii ceny:)
Pozdrawiam

W zasadzie nie mam nic przeciwko takim projektom, ale jeszcze nie wiadomo, co z tego wyjdzie. Dlatego ja uważam, że jeśli dodatkowo konieczna będzie taka https://ropeexpert.pl/naprawa-elewacji/ naprawa, to już macie fachowców, którzy się tego podejmą. Powodzenia.

Inne tematy z forum Usługi i wykonawcy

Jak zabezpieczy meble do przeprowadzki? (5 odpowiedzi)