Widok
Proszę uważajcie na swoje auta ! Co innego mówią i co innego wychodzi !
Auto po naprawie wyjechało niesprawne .
Na reklamacyjne pismo nie dostałem odpowiedzi .
Ponownie wręczone , już osobiście , dostałem odpowiedź z której nie wynika czy uznają reklamację czy nie , a mnie czynią winnym wszystkiego . Gorzej , że wbrew posiadanym przeze mnie dokumentom .
Stosunek pana dyrektora serwisu do mnie jako do klienta , a już jako człowieka przekracza granice bezczelności i ignorancji .
Po prośbie o spotkanie z jego przełożonym ... zapadł się pod ziemię - nie doprowadził do spotkania póki co .Sprawa w toku .
Jeżeli musicie korzystać z tego serwisu - uważajcie co w aucie Wam robią . nie bądźcie łatwowierni .Standard jakości nie jest taki jak mówią!
Na reklamacyjne pismo nie dostałem odpowiedzi .
Ponownie wręczone , już osobiście , dostałem odpowiedź z której nie wynika czy uznają reklamację czy nie , a mnie czynią winnym wszystkiego . Gorzej , że wbrew posiadanym przeze mnie dokumentom .
Stosunek pana dyrektora serwisu do mnie jako do klienta , a już jako człowieka przekracza granice bezczelności i ignorancji .
Po prośbie o spotkanie z jego przełożonym ... zapadł się pod ziemię - nie doprowadził do spotkania póki co .Sprawa w toku .
Jeżeli musicie korzystać z tego serwisu - uważajcie co w aucie Wam robią . nie bądźcie łatwowierni .Standard jakości nie jest taki jak mówią!
Moja ocena
BIG Autohandel
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 1
oferta: 2
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
W odpowiedzi na pismo klienta skierowane do naszej Firmy wystosowana została pisemna odpowiedź (w dniu 30.10.2009), której treść przytaczamy poniżej:
"Odpowiadając na Pańskie pismo z dnia 16.10.2009. pragniemy Pana poinformować, że bardzo dokładnie przeanalizowaliśmy treść zawartych w Pańskim piśmie uwag.Przeprowadzone zostały również rozmowy z pracownikami na relacje z którymi powołuje się Pan w swoim piśmie. Niektórych z Pańskich uwag nie udało się potwierdzić, natomiast na pewno Pańskie pismo spowodowało zmianę kontroli czasu wykonywanych napraw oraz jakości powykonawczej produkcji. Są to elementy na które mamy bezpośredni wpływ i możliwość zmiany procesów jakości produkcji. Niestety nie mamy wpływy na decyzyjność Pańskiego ubezpieczyciela. Naprawa Pańskiego auta wykonana została zgodnie z zatwierdzonym protokółem firmy Allianz. Protokół ten nie zawierał naprawy zawieszenia tylnego, gdyż zużycie się tych elementów nie miało bezpośredniego związku ze szkodą Auto Casco zgłoszoną przez Pana w firmie Allianz. Oczywiście jeżeli Pańska firma ubezpieczeniowa wyraziłaby chęć wymiany tych elementów my gotowi bylibyśmy do wymiany wszystkich części wskazanych przez Ubezpieczyciela jako płatnika i decydenta w tej konkretnej szkodzie. Również Pan jako właściciel pojazdu mógłby podjąć taką decyzję ale według naszej wiedzy znając zakres niezbędnych prac nie zdecydował się Pan na wykonanie niezbędnej prac. Oczywiście do momentu kiedynie wykona Pan naprawy elementów tylnego zawieszenia, ustawienie geometrii kół nie będzie możliwe. Dziwnym jest zatem fakt że z pełną wiedzą eksploatuje Pan pojazd wiedząc o braku możliwości wyregulowania ustawienia kół i nie decydując się na możliwość dokonania tej regulacji po wcześniejszej naprawie zużytych elementów zawieszenia. Oczywiście to samo dotyczy działania zamka. Nic nam nie wiadomo o problemach z jego działaniem. W tym przypadku prosimy również skontaktować się z naszym działem serwisu , który dokona stosownej weryfikacji, lub jeżeli wyrazi Pan zgodę naprawy zgłoszonej nieprawidłowości".
Podsumowując naprawa została wykonana zgodnie z zatwierdzona kalkulacja Firmy Allianz - stąd wszelkie uwagi należy kierowac do swojego ubezpieczyciela.
"Odpowiadając na Pańskie pismo z dnia 16.10.2009. pragniemy Pana poinformować, że bardzo dokładnie przeanalizowaliśmy treść zawartych w Pańskim piśmie uwag.Przeprowadzone zostały również rozmowy z pracownikami na relacje z którymi powołuje się Pan w swoim piśmie. Niektórych z Pańskich uwag nie udało się potwierdzić, natomiast na pewno Pańskie pismo spowodowało zmianę kontroli czasu wykonywanych napraw oraz jakości powykonawczej produkcji. Są to elementy na które mamy bezpośredni wpływ i możliwość zmiany procesów jakości produkcji. Niestety nie mamy wpływy na decyzyjność Pańskiego ubezpieczyciela. Naprawa Pańskiego auta wykonana została zgodnie z zatwierdzonym protokółem firmy Allianz. Protokół ten nie zawierał naprawy zawieszenia tylnego, gdyż zużycie się tych elementów nie miało bezpośredniego związku ze szkodą Auto Casco zgłoszoną przez Pana w firmie Allianz. Oczywiście jeżeli Pańska firma ubezpieczeniowa wyraziłaby chęć wymiany tych elementów my gotowi bylibyśmy do wymiany wszystkich części wskazanych przez Ubezpieczyciela jako płatnika i decydenta w tej konkretnej szkodzie. Również Pan jako właściciel pojazdu mógłby podjąć taką decyzję ale według naszej wiedzy znając zakres niezbędnych prac nie zdecydował się Pan na wykonanie niezbędnej prac. Oczywiście do momentu kiedynie wykona Pan naprawy elementów tylnego zawieszenia, ustawienie geometrii kół nie będzie możliwe. Dziwnym jest zatem fakt że z pełną wiedzą eksploatuje Pan pojazd wiedząc o braku możliwości wyregulowania ustawienia kół i nie decydując się na możliwość dokonania tej regulacji po wcześniejszej naprawie zużytych elementów zawieszenia. Oczywiście to samo dotyczy działania zamka. Nic nam nie wiadomo o problemach z jego działaniem. W tym przypadku prosimy również skontaktować się z naszym działem serwisu , który dokona stosownej weryfikacji, lub jeżeli wyrazi Pan zgodę naprawy zgłoszonej nieprawidłowości".
Podsumowując naprawa została wykonana zgodnie z zatwierdzona kalkulacja Firmy Allianz - stąd wszelkie uwagi należy kierowac do swojego ubezpieczyciela.