jak zwykle bajzel....
informacja o zmianie operatora pocztowego do pracowników dotarła dopiero 30.12.2013r. - ja osobiście dowiedziałam się z internetu, bo akurat byłam na kilkudniowym urlopie,więc informację tą mogłam...
rozwiń
informacja o zmianie operatora pocztowego do pracowników dotarła dopiero 30.12.2013r. - ja osobiście dowiedziałam się z internetu, bo akurat byłam na kilkudniowym urlopie,więc informację tą mogłam potwierdzić dopiero po powrocie z urlopu po Nowym Roku.....paranoja.....
z jednej strony rozumiem oburzenie i zarzuty odnośnie nowego operatora, zwłaszcza, że mam świadomość "ze terminy odwołań są nie ubłagalne" ....
z drugiej - niestety zarówno jako pracownik sądu jak i klient Poczty Polskiej muszę stwierdzić,że Poczta Polska niestety nie była lepsza....brak awiz albo od razu drugie awizo, błędne awizowanie, które powodowało przewlekłość nie jednego postępowania, godziny urzędowania, które nie jednemu uniemożliwiały odebranie przesyłki ......więc trochę mnie dziwi to nagłe idealizowanie Poczty Polskiej.....
nie mam pojęcia czy teraz będzie lepiej....dopiero z perspektywy czasu będzie można stwierdzić....
zobacz wątek
10 lat temu
~pracownik sądu